W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Ogłoszenie o postępowaniu dotyczącym zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego będących w posiadaniu Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data zakończenia: 15.10.2025
  • Jednostka publikująca:Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Zielonej Górze

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie​_BIP​_-​_majątek​_ruchomy.zip 0.65MB Data dodania załącznika: 2025-10-08
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.10.2025 11:09 Krzysztof Dejnarowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Milena Sawicka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o postępowaniu dotyczącym zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego będących w posiadaniu Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze 1.0 08.10.2025 11:09 Krzysztof Dejnarowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}