Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy/a referent/ka (samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjnej) – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie, pl. Szczepański 5, 31 - 011 Kraków ogłasza nabór na stanowisko: starszy/a referent/ka (samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjnej) – 1 etat

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 14-12-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.KRN.ST.REF.11.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie, pl. Szczepański 5, 31 – 011 Kraków. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • organizacja pracy sekretariatu Oddziału i obsługa spraw administracyjnych,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Oddziału,
  • przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień oraz korespondencji firmowej,
  • przygotowywanie projektów pism na polecenie kierownika oddziału,
  • bieżąca obsługa interesantów oraz osób dzwoniących,
  • wspieranie osób zarządzających w realizacji bieżących zadań,
  • obsługa urządzeń biurowych będących na wyposażeniu Oddziału,
  • prowadzenie ewidencji i zestawień mandatów karnych oraz bloczków mandatowych,
  • prowadzenie rejestru upoważnień,
  • organizacja narad i spotkań służbowych w Oddziale,
  • nadzorowanie gospodarki materiałami biurowymi i eksploatacyjnymi do urządzeń biurowych,
  • prowadzenie rejestrów wykorzystania samochodów służbowych, nadzorowanie gospodarki paliwami i materiałami eksploatacyjnymi do pojazdów,
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentów,
  • prowadzenie rejestru skarg i porad w razie nieobecności pracownika, który się tym zajmuje.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: małopolskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie Oddział w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Pijarska 14 – 1 etat

Wymagania

Wymagania, w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe bez wymogu stażu pracy lub wykształcenie średnie i roczny staż pracy w ramach umowy o pracę,
  • preferowane kierunki wykształcenia -: administracja,
  • doświadczenie w pracy w sekretariacie lub kancelarii,
  • wiedza ogólna z zakresu ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Sylwia Zalewska
  • Telefon: (12) 424 04 85
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie, pl. Szczepański 5, 31-011 Kraków, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Kraków Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Kraków​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2025 11:19 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP Kraków O/NS st.ref.11.25 2.0 27.11.2025 11:22 Konrad Lewandowski
OIP Kraków O/NS st.ref.11.25 1.0 27.11.2025 11:19 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}