Tytuł/stanowisko: starszy/a referent/ka (samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjnej) – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie, pl. Szczepański 5, 31 - 011 Kraków ogłasza nabór na stanowisko: starszy/a referent/ka (samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjnej) – 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.KRN.ST.REF.11.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie, pl. Szczepański 5, 31 – 011 Kraków. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- organizacja pracy sekretariatu Oddziału i obsługa spraw administracyjnych,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Oddziału,
- przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień oraz korespondencji firmowej,
- przygotowywanie projektów pism na polecenie kierownika oddziału,
- bieżąca obsługa interesantów oraz osób dzwoniących,
- wspieranie osób zarządzających w realizacji bieżących zadań,
- obsługa urządzeń biurowych będących na wyposażeniu Oddziału,
- prowadzenie ewidencji i zestawień mandatów karnych oraz bloczków mandatowych,
- prowadzenie rejestru upoważnień,
- organizacja narad i spotkań służbowych w Oddziale,
- nadzorowanie gospodarki materiałami biurowymi i eksploatacyjnymi do urządzeń biurowych,
- prowadzenie rejestrów wykorzystania samochodów służbowych, nadzorowanie gospodarki paliwami i materiałami eksploatacyjnymi do pojazdów,
- nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentów,
- prowadzenie rejestru skarg i porad w razie nieobecności pracownika, który się tym zajmuje.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: małopolskie
Wymagania
Wymagania, w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- wykształcenie wyższe bez wymogu stażu pracy lub wykształcenie średnie i roczny staż pracy w ramach umowy o pracę,
- preferowane kierunki wykształcenia -: administracja,
- doświadczenie w pracy w sekretariacie lub kancelarii,
- wiedza ogólna z zakresu ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Sylwia Zalewska
- Telefon: (12) 424 04 85
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie, pl. Szczepański 5, 31-011 Kraków, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB OIP Kraków Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Kraków_Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2025 11:19 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| OIP Kraków O/NS st.ref.11.25 | 2.0 | 27.11.2025 11:22 Konrad Lewandowski |
| OIP Kraków O/NS st.ref.11.25 | 1.0 | 27.11.2025 11:19 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP