Powrót

Tytuł/stanowisko: referent/ka w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Lublinie – 0,8 etatu

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Lublinie, Al. Piłsudskiego 13, 20-011 Lublin, ogłasza nabór na stanowisko: referent/ka w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Lublinie – 0,8 etatu

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 14-12-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.LB.REF.11.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Lublinie, Al. Piłsudskiego 13, 20-011 Lublin. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w OIP w Lublinie,
  • prowadzenie gospodarki środkami ochrony osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego w OIP w Lublinie,
  • udzielanie klientowi zewnętrznemu pisemnych, osobistych i telefonicznych porad prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym w szczególności z zakresu wypadków przy pracy,
  • prowadzenie komputerowej bazy danych wypadków badanych przez inspektorów pracy,
  • sporządzanie meldunków do Głównego Inspektoratu Pracy o wypadkach zgłaszanych do OIP w Lublinie,
  • opiniowanie i prowadzenie spraw związanych z odstępstwami od warunków technicznych w zakresie zagłębienia pomieszczeń pracy poniżej poziomu otaczającego terenu i braku oświetlenia dziennego,
  • współpraca z policją, prokuraturą, sądami, ZUS w zakresie wypadków przy pracy zgłaszanych do OIP w Lublinie przez podmioty zewnętrzne,
  • prowadzenie rejestrów zgłoszeń rozpoczęcia prac budowlanych oraz rozpoczęcia prac związanych z usuwaniem azbestu,

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubelskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Lublinie, al. Piłsudskiego 13, 20-011 Lublin

Wymagania

Wymagania w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe techniczne ze studiami podyplomowymi z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy),
  • znajomość prawa pracy,
  • znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
  • umiejętność pisania opinii z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • znajomość pakietu MS Office.

Wymagania dodatkowe:

  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, staranność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dyspozycyjność,
  • uprawnienia inspektora ochrony p.pożarowej – mile widziane.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na dane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata/ki o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Małgorzata Krzemińska-Ochera, Katarzyna Pitucha
  • Telefon: (81) 537 11 31
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Lublinie, Al. Piłsudskiego 13, 20-011 Lublin lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Lublin informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Lublin​_informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2025 10:14 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP Lublin ref.11.2025 1.0 26.11.2025 10:14 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}