W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: referent prawny – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie, ul. Kopernika 29, 10-512 Olsztyn ogłasza nabór na stanowisko: referent prawny – 1 etat

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 15-06-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy  należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.OL.RP.05.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie, ul. Kopernika 29, 10-512 Olsztyn. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy, a także udzielanie odpowiedzi na pisemne zapytania prawne,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych oraz postępowań w sprawach dotyczących emerytur pomostowych,
  • rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
  • opracowywanie sprawozdań rocznych,
  • współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej, w szczególności prowadzenie szkoleń, udział w spotkaniach, incydentalne kontakty z mediami.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: warmińsko-mazurskie
Państwowa inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie, ul. Kopernika 29, 10-512 Olsztyn

Wymagania

Wymagania w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe (prawo lub administracja), staż pracy nie jest wymagany,
  • ogólna wiedza z zakresu prawa pracy i procedury administracyjnej,
  • ogólna wiedza z zakresu ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.

Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność, dokładność i terminowość, a także umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • myślenie analityczne, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Bogumiła Wasyleczko
  • Telefon: (89) 524 13 16
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Olsztyn Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Olsztyn​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.05.2025 17:10 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP OLSZTYN ref.pr. 05.25 1.0 29.05.2025 17:10 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}