W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas prac remontowych w budynku oddziału OIP w Ostrowie Wielkopolskim

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 31.07.2025
  • Data zakończenia: 07.08.2025 12:00
  • Jednostka publikująca:Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu

Materiały

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Zapytanie​_ofertowe​_z​_załącznikami.zip 4.13MB Data dodania załącznika: 2025-07-31
Informacja o wyborze oferty
informacja​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej​_inspektor​_nadzoru​_.pdf 0.14MB Data dodania załącznika: 2025-08-08
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.07.2025 12:58 Joanna Wasyluk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Łozińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas prac remontowych w budynku oddziału OIP w Ostrowie Wielkopolskim 3.0 08.08.2025 11:59 Krzysztof Dejnarowicz
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas prac remontowych w budynku oddziału OIP w Ostrowie Wielkopolskim 2.0 08.08.2025 11:58 Krzysztof Dejnarowicz
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas prac remontowych w budynku oddziału OIP w Ostrowie Wielkopolskim 1.0 31.07.2025 12:58 Joanna Wasyluk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}