W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie ofertowe na remont orynnowania dachu oraz wymianę kołnierza komina wentylacji w Oddziale Gdynia, ul. Witomińska 19

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 10.10.2025
  • Data zakończenia: 24.10.2025 12:00
  • Jednostka publikująca:Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku

Materiały

Zapytanie ofertowe i załączniki
Zapytanie​_ofertowe​_i​_załączniki.zip 0.20MB
Informacja o unieważnieniu postępowania
informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_na​_remont​_orynnowania​_dachu​_i​_wymianę​_kołnierza​_komina​_w​_oddziale​_gdynia.pdf 0.11MB Data dodania załącznika: 2025-10-29
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.10.2025 12:50 Joanna Wasyluk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Małgorzata Dobrowolska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na remont orynnowania dachu oraz wymianę kołnierza komina wentylacji w Oddziale Gdynia, ul. Witomińska 19 2.0 29.10.2025 16:04 Krzysztof Dejnarowicz
Zapytanie ofertowe na remont orynnowania dachu oraz wymianę kołnierza komina wentylacji w Oddziale Gdynia, ul. Witomińska 19 1.0 10.10.2025 12:50 Joanna Wasyluk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}