W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Państwowej Inspekcja Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 26.08.2025
  • Data zakończenia: 11.09.2025
  • Jednostka publikująca:Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku

Materiały

Ogłoszenie i załączniki
usługi​_medyczne.zip 0.30MB Data dodania załącznika: 2025-08-26
Odpowiedzi na pytania zadane do zapytania ofertowego
Odpowiedzi​_na​_pytania​_zadane​_do​_zapytania​_ofertowego​_(2).pdf 0.15MB Data dodania załącznika: 2025-09-09
Informacja o unieważnieniu postępowania
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_na​_świadczenie​_usług​_medycznych.pdf 0.15MB Data dodania załącznika: 2025-09-16
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.08.2025 13:10 Elżbieta Woźniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Małgorzata Dobrowolska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Państwowej Inspekcja Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku 3.0 16.09.2025 13:40 Krzysztof Dejnarowicz
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Państwowej Inspekcja Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku 2.0 09.09.2025 10:52 Krzysztof Dejnarowicz
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Państwowej Inspekcja Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku 1.0 26.08.2025 13:10 Elżbieta Woźniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}