W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zarządzenie nr 18/19 Głównego Inspektora Pracy z dnia 31 maja 2019 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Państwowej Inspekcji Pracy

Materiały

Treść zarządzenia
regulamin​_wynagr-18​_19.pdf 0.11MB
Załącznik 1
1.pdf 0.27MB
Załącznik 2
2.pdf 0.33MB
Załącznik 3
3.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.12.2021 13:58 Krzysztof Dejnarowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Dejnarowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie nr 18/19 Głównego Inspektora Pracy z dnia 31 maja 2019 r. 2.0 22.12.2021 14:00 Krzysztof Dejnarowicz
Zarządzenie nr 18/19 Głównego Inspektora Pracy z dnia 31 maja 2019 r. 1.0 22.12.2021 13:58 Krzysztof Dejnarowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}