W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula informacyjna - kontrahenci

Załącznik Nr 15 Klauzula informacyjna - kontrahenci

W związku z treścią art. 13 ust. 1. i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 Nr 119, str. 1) - dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Legnicy informuje, że: 

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Legnicy z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 8, 59-220 Legnica, e-mail: sekretariat.poleg@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.poleg@prokuratura.gov.pl  tel. 76 72 31 100.
2. W Prokuraturze Okręgowej w Legnicy wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować:
- pisemnie pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Legnicy, ul. Grunwaldzka 8, 59-220 Legnica,
- telefonicznie pod numerem: 76 72 31 155,
- drogą elektroniczną: e-mail: iod.poleg@prokuratura.gov.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu związanym z realizacją  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także w związku z wykonaniem zawartej umowy i czynności niezbędnych przed jej zawarciem.  
4. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, lit. c i lit. e oraz art. 10 RODO oraz, a także na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów o rachunkowości, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.  
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO będą ona przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
5. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy (podwykonawcy, firmy zapewniające niszczenie dokumentów i nośników danych, podmioty uprawnione do uzyskania informacji publicznej). 
6. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty, a ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, gdy jest to uzasadnione np. ochroną prywatności, interesem publicznym luk kiedy informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
7.  Dane osobowe są przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, w których są przetwarzane oraz zgodnie z Zarządzeniem Prokuratora Generalnego w sprawie wprowadzenie jednolitego rzeczowego wykazu akt powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury oraz na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów o rachunkowości. 
8. Stronom, których dane są przetwarzane przysługuje prawo:
a) dostępu do treści swoich danych osobowych lub żądania ich sprostowania (poprawienia) na zasadach określonych w art. 15-16 RODO,
b) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. W skorzystaniu z praw, o których mowa w ppkt a)-b) należy skontaktować się z Administratorem danych osobowych albo Inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych. 
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.

{"register":{"columns":[]}}