W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonywania usługi wywozu nieczystości komunalnych z siedziby Prokuratury Okręgowej w Radomiu, Prokuratury Rejonowej Radom -Wschód w Radomiu, Prokuratury Rejonowej Radom - Zachód w Radomiu, Prokuratury Rejonowej w Grójcu, Prokuratury Rejonowej w Kozienicach, Prokuratury Rejonowej w Przysusze Ośrodek Zamiejscowy w Szydłowcu, Prokuratury Rejonowej w Zwoleniu, Prokuratury Rejonowej w Lipsku, Prokuratury Rejonowej w Przysusze

Radom, dnia   20   listopada 2025r

3023-7.262.35.2025

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

W związku z treścią art. 44 oraz art. 162 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1270), kierując się regułami poszukiwania wykonawców z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania, przejrzystości oraz racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi, działając w imieniu Prokuratury Okręgowej w Radomiu z siedzibą przy ul. Malczewskiego 7, 26-600 Radom zapraszam do złożenia oferty na  „Wykonywania usługi wywozu nieczystości komunalnych z siedziby Prokuratury Okręgowej  w Radomiu Prokuratury Rejonowej Radom – Wschód w Radomiu, Prokuratury Rejonowej Radom – Zachód w Radomiu, Prokuratury Rejonowej w Grójcu, Prokuratury Rejonowej w Kozienicach, Prokuratury Rejonowej w Przysusze Ośrodek Zamiejscowy w Szydłowcu, Prokuratury Rejonowej w Zwoleniu, Prokuratury Rejonowej w Lipsku, Prokuratury Rejonowej w Przysusze” (sprawa nr 3023-7.262.35.2025), której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz.1320), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt.1.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.
    Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Umowie - wzór, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
     
  2. Zamawiający dopuszcza ww. pojemniki w kolorze czarnym oklejone właściwą naklejką określającą rodzaj gromadzonych odpadów.
     
  3. Termin realizacji zamówienia. 

Zamówienie realizowane będzie przez okres dwunastu miesięcy, począwszy od:              

1 grudnia 2025 r.  do 30 listopada 2026 r.

 

  1. Dokumenty wymagane od Wykonawców.
  1. Formularz ofertowy  – wzór zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Odpis z KRS  (https://ekrs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs/strona-glowna) lub wydruk wygenerowany z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej Rzeczypospolitej  Polskiej (https://aplikacja.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/search.aspx),  dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania oferty).

 

Uwaga: Wykonawca musi być uprawniony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa do świadczenia usług wywozu nieczystości w zakresie objętym niniejszym zamówieniem w ramach prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa.

 

  1. Kryteria oceny ofert.
  1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu  o kryterium najniższej ceny ofertowej brutto – 100 %.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczonych wg poniższego wzoru :

C= (c min / c bad) x 100 pkt

gdzie: c min – najniższa cena ze wszystkich ofert

           c bad – cena oferty badanej

           c – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę

  1. Miejsce, sposób oraz termin złożenia oferty.
  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
  2. Oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto ( zawierającą należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z formularzem ofertowym.
  3. Wszystkie wartości określone w formularzu ofertowym oraz ostateczna cena muszą być naliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Cena oferty powinna obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia określony                           w I  rozdziale zapytania ofertowego i zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
  5. Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: przetargi.porad@prokuratura.gov.pl w terminie do dnia 24 listopada 2025 r. do godz. 14ºº .
  1. Postanowienia końcowe.
  1. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
  1. w sprawach merytorycznych – Pan Konrad Sputowski, tel. 48 36-80-750;
  2. w sprawach proceduralnych – Pani Marta Kroszka tel. 48 36-80-758;

 

  1. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,  z zastrzeżeniem pkt 3.
  2. Zamawiający w toku badania i oceny ofert wezwie Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty.
  3. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
  4. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w Zapytaniu ofertowym.       
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.               
  7. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Wykonawcy w takiej sytuacji nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy oraz roszczenie odszkodowawcze.
  8. Integralna częścią zapytania są :
  1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
  2. Wzór umowy – Załącznik nr 2
  3. Szczegółowe zestawienie wywozu śmieci – Załącznik nr 3
  4. Szczegółowa kalkulacja kosztu wywozu śmieci – Załącznik nr 4

 

Konrad Sputowski
Dyrektor finansowo-administracyjny

 

 

 

 

                                                                                                                                                       

Materiały

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy​_1​_2025.docx 0.04MB
Załacznik nr 2 - wzór umowy
umowa​_35​_2025.pdf 0.37MB
Załącznik nr 3 - Szczegółowa kalkulacja kosztu wywozu śmieci
3​_35​_do​_Z​_O.xlsx 0.05MB
Załącznik nr 4 - Szczegółowe zestawienie wywozu śmieci
Z​_4​_35​_do​_Z​_O.xlsx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.11.2025 12:24 Rafał Kot
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Kroszka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonywania usługi wywozu nieczystości komunalnych z siedziby Prokuratury Okręgowej w Radomiu, Prokuratury Rejonowej Radom -Wschód w Radomiu, Prokuratury Rejonowej Radom - Zachód w Radomiu, Prokuratury Rejonowej w Grójcu, Prokuratury Rejonowej w Kozienicach, Prokuratury Rejonowej w Przysusze Ośrodek Zamiejscowy w Szydłowcu, Prokuratury Rejonowej w Zwoleniu, Prokuratury Rejonowej w Lipsku, Prokuratury Rejonowej w Przysusze 1.0 21.11.2025 12:24 Rafał Kot

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}