W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Postępowanie w zakresie skarg i wniosków

Skargi i wnioski rozpoznawane są w trybie określonym w:

  • art. 185 – 189 ustawy – Prawo o prokuraturze
  • art. 221- 256 Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • § 380 – 387 Regulaminu

Pisma o charakterze procesowym dotyczące zakresu działania prokuratora w postępowaniu karnym w konkretnej sprawie załatwia się w trybie przewidzianym w odpowiednich przepisach tego postępowania, pism tych nie należy traktować jako skarg.

Ponawiane skargi w sprawach już wyjaśnionych, niezawierające nowych okoliczności, pozostawia się bez biegu.  O powyższym powiadamia się skarżącego (§ 188 Regulaminu). Bez biegu pozostawia się również skargi i wnioski zawierające treści znieważające lub słowa uznane za powszechnie obelżywe.

W sprawach skarg i wniosków zainteresowani  przyjmowani są :

  • codziennie w godzinach urzędowania Prokuratury Regionalnej  tj. od 9.00 do 13.00
  • w każdy poniedziałek : od  godziny 13.00 do 17.00 przez prokuratora pełniącego dyżur.

Prokurator Regionalny lub Zastępca Prokuratora Regionalnego przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków, po uprzednim uzgodnieniu terminu, w poniedziałki od 12.00 do 15.00 .

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.02.2021 13:58 Marek Sędziwy
Wytwarzający/ Odpowiadający:
prok. Paweł Kwapisz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 3.0 18.10.2022 10:47 Marek Sędziwy
Skargi i wnioski 2.0 11.04.2022 11:50 Marek Sędziwy
Skargi i wnioski 1.0 19.02.2021 13:58 Marek Sędziwy

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}