W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZAPYTANIE OFERTOWE

11.04.2022

zapytanie_ofertowe_govpl

ZAPYTANIE OFERTOWE

Temat:

Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji  pn.

"Projekt elewacji budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej  w Augustowie,  oraz zagospodarowanie terenów zielonych, parkingu, chodników, ogrodzenia, podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z drzwiami zewnętrznymi. ”

ZAMAWIAJĄCY:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Augustowie

ul. Brzostowskiego 10

16-300 Augustów

e-mail: psse_augustow@epoczta.pl

telefon: 87 643 32 80

OPIS PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wizualizacji elewacji budynku (kolorystyka budynku) oraz zagospodarowanie terenów zielonych, parkingu, chodników, ogrodzenia, podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z drzwiami zewnętrznymi.

1. Koncepcja i projekt aranżacji muszą zostać dostosowane do wymogów istniejącego budynku – w tym celu wykonawca jest zobowiązany do wykonania obmiaru przedwykonawczego.

2. Wykonawca przedstawi, w ciągu 7 dni od momentu podpisania umowy, do akceptacji Zamawiającemu koncepcję, po wcześniejszej wizji lokalnej budynku oraz terenów przyległych. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom . W przypadku zakwestionowania koncepcji lub jej elementu przez Zamawiającego , Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję ( z uwzględnieniem uwag Zamawiającego ) w ciągu 7 dni. Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.

3. Wykonanie pełnego projektu aranżacji na podstawie wcześniej zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji. Termin dostarczenia projektu to 14 dni od dnia akceptacji koncepcji. Projekt musi być zaakceptowany przez zamawiającego.

4. Projekt powinien być dostarczony w wersji elektronicznej materiału oraz na płycie CD, oraz w wersji drukowanej.

II Szczegółowo projekt powinien zawierać:

1. zakres ujęty w w/w dokumentacji;

2. ew. rozwiązania nietypowe.

III. Przedmiotowa dokumentacja służyć będzie do przeprowadzenia przetargów na wykonanie robót budowlanych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia winien być opisany za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.

IV. Składanie ofert:

  1. Miejsce składania ofert osobiście:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Augustowie

ul. Brzostowskiego 10

16-300 Augustów

  1. Składanie ofert elektronicznie:

psse_augustow@epoczta.pl

 Założenia ogólne budynku oraz terenów przyległych:                                                                                                            

Zamówienie dotyczy budynku oraz  nieruchomości mieszczącej się na działce oznaczonej nr geodezyjnym 3798/38, 3803/4 położonej w Augustowie, przy ul. Brzostowskiego 10, w obrębie 3. Wymiary budynku 30,55 m x 12,55 m, powierzchnia zabudowy 383 m ², kubatura 268 3 m³, wysokość budynku ok. 7 m.

Jest to obiekt dwukondygnacyjny, przeznaczony na prowadzenie działalności Powiatowej Stacji Sanitarno – Epiedemiologicznej w Augustowie.

  1. Termin składania ofert: 04.05.2022 r. do godz. 12.00.
  2. Kryteria wyboru ofert:

Cena 100 %

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które:

  1. zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
  2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
  1. Wymagania, jakie powinni spełnić wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą:
  1. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej /kopia dokumentu za zgodność z oryginałem – podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy/,
  2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
  3. Wypełniony formularz cenowy wraz z załącznikami.
  1. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składana oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

  1. „Projekt elewacji budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej  w Augustowie, oraz zagospodarowanie terenów zielonych, parkingu, chodników, ogrodzenia, podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z drzwiami zewnętrznymi. ”
  2. Istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w treści umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Podstawa prawna:

Niniejsze zapytanie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy Prawa Zamówień Publicznych. Postępowanie nie podlega przepisom Prawa Zamówień Publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) ze względu na wartość zamówienia oszacowaną poniżej kwoty 130 000 zł.

6. Zastrzeżenia:

 Wykonawca powinien dążyć do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenia i weryfikacji otrzymanych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i brakach.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

7. Ochrona danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 2016 r. Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, z siedzibą ul. Brzostowskiego 10, 16-300 Augustów; tel.: 87 643 32 80, e-mail: psse_augustow@epoczta.pl ;
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w Augustowie jest Pan Zbigniew Walicki, tel.: +48 601 397 826, e-mail: rodo@optinex.pl ;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego/dane identyfikujące postepowanie: Projekt elewacji budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej  w Augustowie,  oraz zagospodarowanie terenów zielonych, parkingu, chodników, ogrodzenia, podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z drzwiami zewnętrznymi - OA.272.1.2022 prowadzone w trybie zapytania ofertowego.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  6. Posiada Pani/Pan:

-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeleniem przypadków, o których mowa w art. 1g ust.2 RODO;

-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna pani/pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. Nie przysługuje Pani/Panu:

-w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 5 ust. 1 lit.c RODO.

Kontakt:

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Augustowie

ul. Brzostowskiego 10, 16-300 Augustów

tel. 87 643 32 80,  e-mail: pssse.augustow@saneid.gov.pl

Materiały

Zapytanie​_ofertowe
Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.15MB
Formularz​_ofertowy-załacznik​_nr​_1
Formularz​_ofertowy-załacznik​_nr​_1.doc 0.07MB
Wzór​_umowy​_-​_projekt​_-​_załącznik​_nr​_2
Wzór​_umowy​_-​_projekt​_-​_załącznik​_nr​_2.doc 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}