Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko: SPECJALISTY
15.09.2025
Lidzbark Warmiński, 15.09.2025 r.
OGŁOSZENIE
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTY
w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Lidzbarku Warmińskim
ul. Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński
Oferta ważna do: 10.10.2025 r.
Forma umowy: umowa o pracę
Nazwa stanowiska pracy: specjalista
Dodatkowe funkcje: Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Komórka organizacyjna: oddział ekonomiczno-administracyjny
Wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: PSSE w Lidzbarku Warmińskim
ul. Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe: prawo, administracja, finanse i rachunkowość, zarządzanie bądź wykształcenie pokrewne mające zastosowanie w realizacji procedur administracyjnych.
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym.
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera, środowiska Windows oraz pakietu Microsoft Office (ze szczególnym uwzględnieniem Word, Excel i Power Point).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych i przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Kodeksu pracy, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie w działalności administracyjnej Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność współdziałania w zespole.
- Umiejętność redagowania pism i logicznego myślenia.
- Sumienność, skrupulatność, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odporność na stres.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych i wykonywanie zaleceń związanych z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Określenie potrzeb socjalnych i bytowych załogi oraz opracowywanie planów w tym zakresie.
- Ustalanie terminów i przestrzeganie praw pracowników do urlopów, nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, awansów i innych świadczeń pracowniczych.
- Sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia do WSSE, GUS i innych.
- Nadzór nad profilaktycznymi badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP.
- Prowadzenie spraw osobowych.
- Prowadzenie spraw organizacyjnych.
- Przyjmowanie zamówień oraz gospodarowanie środkami trwałymi, przedmiotami nietrwałymi i materiałami, prowadzenie ewidencji majątku oraz zarządzanie mieniem ruchomym i nieruchomym.
- Dokonywanie bieżących zakupów niezbędnych w działalności PSSE w Lidzbarku Warmińskim.
- Gospodarka odzieżą, obuwiem roboczym i ochronnym, ewidencja oraz naliczanie ekwiwalentów pieniężnych z tego tytułu.
- Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i pieczątek.
- Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawidłowości opisów merytorycznych, legalności operacji i zgodności rachunkowej przed dokonaniem zapłaty, ewidencja faktur, rachunków i zapłat dochodów budżetowych.
- Obsługa informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR oraz systemu bankowego.
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Bieżąca obsługa administracyjna PSSE w Lidzbarku Warmińskim.
- Warunki pracy:
- Praca w godzinach 7:25 – 15:00.
- Praca biurowa w siedzibie Stacji.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy.
- Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy.
- List motywacyjny.
- Kopie ukończenia studiów wyższych.
- Kopie świadectw pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:
- osobiście w sekretariacie PSSE w Lidzbarku Warmińskim, ul. Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński,
- pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim, ul. Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński z adnotacją „Nabór na stanowisko specjalisty”,
- mailowo na adres: ek.psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl,*
- za pomocą platformy usług administracji publicznej „ePUAP” na skrzynkę /PSSE_LW/SkrytkaESP,*
- elektronicznie na adres do e-Doręczeń: AE:PL-81958-77539-ETDTW-21*
w terminie do dnia 10.10.2025 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu).
*Dla zachowania elektronicznej formy czynności prawnej należy złożone dokumenty w postaci elektronicznej opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- Dodatkowe informacje:
- PSSE w Lidzbarku Warmińskim jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
- Aplikacje, które wpłyną do siedziby Stacji po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zadań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim – Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Orła Białego 6, tel. 897672322, adres email: psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod nr tel. 897672322, email: iod.psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
- Do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
- Pani/Pana dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu dwóch miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie.
- Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym również nie podlegają profilowaniu.
Materiały
SpecjalistaOgłoszenie_o_naborze_Specjalista.pdf 0.49MB Oświadczenia_do_procesu_rektutacji
Oświadczenia_do_procesu_rektutacji_2025.docx 0.02MB