W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Organizacja

W skład Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Środzie Wielkopolskiej wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1) Oddział Ekonomiczny i Administracyjny;
2) Oddział Nadzoru, w skład którego wchodzą:
     a) Sekcja Epidemiologii,
     b) Sekcja Higieny Żywności i Żywienia,
     c) Sekcja Higieny Komunalnej,
     d) Stanowisko Pracy do Spraw Higieny Pracy,
     e) Stanowisko Pracy do Spraw Higieny Dzieci i Młodzieży,
      f) Stanowisko Pracy do Spraw Zapobiegawczego Nadzoru
         Sanitarnego;
3) Stanowisko Pracy do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony
     Przeciwpożarowej;
4) Stanowisko Pracy do Spraw Kadr i Szkoleń;
5) Stanowisko Pracy do Spraw Obrony Cywilnej i Spraw Obronnych;
6) Stanowisko Pracy do Spraw Organizacji i Statystyki;
7) Stanowisko Pracy do Spraw Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia;
8) Stanowisko Pracy Głównego Księgowego;
9) Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości;
10) Stanowisko Pracy Radcy Prawnego;
11) Stanowisko Pracy Inspektora Ochrony Danych;
12) Stanowisko Pracy Archiwisty.

Regulamin organizacyjny Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Środzie Wielkopolskiej wprowadzony został Zarządzeniem Nr 23/20 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Środzie Wielkopolskiej z dnia 25 sierpnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Środzie Wielkopolskiej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.02.2021 14:14 Katarzyna Lepczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Kościelniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Organizacja 3.0 21.07.2023 07:44 Adrian Sroka
Organizacja 2.0 11.05.2021 14:27 Katarzyna Lepczyńska
Organizacja 1.0 19.02.2021 14:14 Katarzyna Lepczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}