W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacje ogólne

Zadania

  1. opracowywanie strategii nadzoru i kontroli zakładów pracy w zakresie higieny pracy,
  2. przeprowadzanie kontroli w obiektach nadzorowanych przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Szczecinku w zakresie nadzoru nad substancjami i preparatami chemicznymi oraz prekursorami II A-R, II B-R oraz produktami biobójczymi, nadzoru nad warunkami pracy i stanem zdrowia pracowników narażonych na czynniki szkodliwe w tym rakotwórcze i mutagenne występujące w środowisku pracy, nadzoru nad warunkami pracy i stanem zdrowia pracowników narażonych na czynniki biologiczne w środowisku pracy, nadzoru nad warunkami pracy i stanem zdrowia pracowników narażonych na środki ochrony roślin,
  3. przygotowywanie projektów decyzji i wykonywanie czynności związanych z postępowaniem administracyjnym w pierwszej instancji w sprawach dotyczących warunków higieniczno-sanitarnych w środowisku pracy i chorób zawodowych,
  4. opracowywanie ocen i analiz w zakresie środowiska pracy zachorowań na choroby zawodowe ,
  5. rejestracja i ewidencja chorób zawodowych,
  6. współpraca w ramach porozumienia z Państwową Inspekcją Pracy, Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej, Policją, Wojewódzkim Ośrodkiem Medycyny Pracy - w zakresie występujących zagrożeń w środowisku pracy i chorób zawodowych,
  7. prowadzenie działalności w zakresie promocji zdrowia w zakładach pracy,
  8. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie związanym z opiniowaniem projektów dotyczących budowy lub przebudowy zakładów pracy - w zakresie warunków pracy,
  9. sprawdzanie badań profilaktycznych w zakładach zatrudniających pracowników.
{"register":{"columns":[]}}