Deklaracja dostępności serwisu Rady ds. Uchodźców
Deklaracja dostępności
Rada do Spraw Uchodźców zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/rada-ds-uchodxcow.
Data publikacji strony internetowej: 21 maja 2020 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 17 marca 2025 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Tabele w Sprawozdaniach z działalności Rady są bardzo złożone, jednak najważniejsze komponenty tabel zostały opisane w treści Sprawozdań.
- W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: 2 września 2020 roku
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 17 marca 2025 roku.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu O Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Beaty Gumowskiej - mejlowo refboard@kprm.gov.pl lub telefonicznie 22 694 75 82.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej Tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z ta odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Edyta Szostak – Dyrektor Generalna w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
- Adres: Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa,
- mejl: Edyta.Szostak@kprm.gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Siedziba Rady do Spraw Uchodźców znajduje się na drugim piętrze budynku przy Al. J. Ch. Szucha 14, 00-582 Warszawa
Budynek nie posiada windy.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Biurze Podawczym budynku przy Al. J.Ch. Szucha 14 można skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego on line lub pętli indukcyjnych. Usługi te są dostępne w dni robocze w godzinach pracy urzędu.