W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności serwisu Rady ds. Uchodźców

Deklaracja dostępności

Rada do Spraw Uchodźców zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/rada-ds-uchodxcow.

Data publikacji strony internetowej: 21 maja 2020 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 17 marca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Tabele w Sprawozdaniach z działalności Rady są bardzo złożone, jednak najważniejsze komponenty tabel zostały opisane w treści Sprawozdań.
  • W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.

    Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

    • Data sporządzenia deklaracji: 2 września 2020 roku
    • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 17 marca 2025 roku.

    Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu O Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Beaty Gumowskiej - mejlowo refboard@kprm.gov.pl lub telefonicznie 22 694 75 82.

    Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej Tej strony internetowej lub jej elementów.

    Zgłaszając takie żądanie podaj:

    • swoje imię i nazwisko,
    • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
    • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
    • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

    Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

    Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

    Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

    Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

    Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z ta odmową, masz prawo złożyć skargę.

    Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

    Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

    • Edyta Szostak – Dyrektor Generalna w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
    • Adres: Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa,
    • mejl: Edyta.Szostak@kprm.gov.pl.
    Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

     

    Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

    Pozostałe informacje

    Dostępność architektoniczna

    Siedziba Rady do Spraw Uchodźców znajduje się na drugim piętrze budynku przy Al. J. Ch. Szucha 14, 00-582 Warszawa

    Budynek nie posiada windy.

    Pełna informacja na temat obsługi osób z niepełnosprawnościami przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów znajduje się na stronie internetowej KPRM.

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    W Biurze Podawczym budynku przy Al. J.Ch. Szucha 14 można skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego on line lub pętli indukcyjnych. Usługi te są dostępne w dni robocze w godzinach pracy urzędu.

    Pełna informacja na temat obsługi osób z niepełnosprawnościami przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów znajduje się na stronie internetowej KPRM.

{"register":{"columns":[]}}