Deklaracja dostępności serwisu Rady ds. Uchodźców

Deklaracja dostępności

Rada do Spraw Uchodźców zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/rada-ds-uchodxcow.

Data publikacji strony internetowej: 21 maja 2020 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 17 marca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Tabele w Sprawozdaniach z działalności Rady są bardzo złożone, jednak najważniejsze komponenty tabel zostały opisane w treści Sprawozdań.
  • W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.

    Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

    • Data sporządzenia deklaracji: 2 września 2020 roku
    • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 17 marca 2025 roku.

    Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu O Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Beaty Gumowskiej - mejlowo refboard@kprm.gov.pl lub telefonicznie 22 694 75 82.

    Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej Tej strony internetowej lub jej elementów.

    Zgłaszając takie żądanie podaj:

    • swoje imię i nazwisko,
    • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
    • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
    • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

    Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

    Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

    Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

    Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

    Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z ta odmową, masz prawo złożyć skargę.

    Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

    Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

    • Edyta Szostak – Dyrektor Generalna w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
    • Adres: Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa,
    • mejl: Edyta.Szostak@kprm.gov.pl.
    Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

     

    Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

    Pozostałe informacje

    Dostępność architektoniczna

    Siedziba Rady do Spraw Uchodźców znajduje się na drugim piętrze budynku przy Al. J. Ch. Szucha 14, 00-582 Warszawa

    Budynek nie posiada windy.

    Pełna informacja na temat obsługi osób z niepełnosprawnościami przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów znajduje się na stronie internetowej KPRM.

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    W Biurze Podawczym budynku przy Al. J.Ch. Szucha 14 można skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego on line lub pętli indukcyjnych. Usługi te są dostępne w dni robocze w godzinach pracy urzędu.

    Pełna informacja na temat obsługi osób z niepełnosprawnościami przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów znajduje się na stronie internetowej KPRM.

{"register":{"columns":[]}}