Skargi i Wnioski
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- Do Dyrektora Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Bydgoszczy
W sprawach skarg i wniosków Dyrektor przyjmuje w każdą środę w godzinach 13.00 – 14.00
- W godzinach urzędowania Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Bydgoszczy
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w sekretariacie Dyrekcji SP WZOZ MSWiA
na V pietrze
- Listownie na adres:
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny
Zakład Opieki Zdrowotnej
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
ul. ks. R. Markwarta 4-6
85-015 Bydgoszcz
z dopiskiem „Skarga/wniosek”
- Faksem na nr (52) 58 26 209
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szpitalmsw.bydgoszcz.pl
- Ustnie do protokołu w sekretariacie Dyrekcji SP WZOZ MSWiA na V piętrze.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów
z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg
i wniosków (Dz. U. z 2002, Nr 5, poz. 46),