Skargi i Wnioski

Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

  1. Do Dyrektora Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Bydgoszczy
    W sprawach skarg i wniosków Dyrektor przyjmuje w każdą środę w godzinach 13.00 – 14.00
     
  2. W godzinach urzędowania Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Bydgoszczy
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w sekretariacie Dyrekcji SP WZOZ MSWiA
    na V pietrze
     
  3. Listownie na adres:
    Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny
    Zakład Opieki Zdrowotnej
    Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
    ul. ks. R. Markwarta 4-6
    85-015 Bydgoszcz

    z dopiskiem „Skarga/wniosek”
     
  4. Faksem na nr (52) 58 26 209
     
  5. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szpitalmsw.bydgoszcz.pl
     
  6. Ustnie do protokołu w sekretariacie Dyrekcji SP WZOZ MSWiA na V piętrze.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów
z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg
i wniosków (Dz. U. z 2002, Nr 5, poz. 46),

{"register":{"columns":[]}}