Uwaga - nowa lokalizacja Archiwum szpitalnego.
08.08.2025
Uwaga-nowa lokalizacja Archiwum szpitalnego.
Informujemy, iż od dnia 8 sierpnia br. Archiwum szpitalne SP ZOZ MSWiA w Szczecinie ul. Jagiellońska 44 znajduje się w pokoju 126, I piętro, wejście C, tel. 91 43 29 596, czynne poniedziałek- piątek 7.30-15.05.
📗Potrzebny dokument z przebiegu leczenia – zgłoś się do naszego Archiwum!
Zasady wydawania dokumentacji medycznej:
Wnioskowanie o przygotowanie dokumentacji odbywa się na podstawie wypełnionego druku, który można pobrać na miejscu jak i na stronie szpitala:
https://www.gov.pl/web/spzoz-mswia-szczecin w zakładce: DLA PACJENTA — DOKUMENTY DO POBRANIA — WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ.
Dokumenty do pobrania lub napisanego odręcznie pisma powinny zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, pesel, nr telefonu, informacje o potrzebnej dokumentacji, jakiego opis okresu dotyczy oraz czytelny podpis. Istnieje możliwość przesłania do realizacji wniosku o udostępnienie dokumentacji medycznej drogą elektroniczną na adres wyłącznie poprzez profil zaufany.
Wypełniony wniosek (skan lub zdjęcie) można przesłać drogą elektroniczną na adres:
archiwum@spzozmswia.szczecin.pl,
jak również za pośrednictwem poczty na adres:
Archiwum SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-385 Szczecin.
W przypadku przesłania zeskanowanego wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej odbiór tej dokumentacji odbywa się osobiście po złożeniu oryginalnego podpisu w biurze Archiwum i przedstawieniu ważnego dowodu dokumentu tożsamości.
W razie dodatkowych pytań informacje otrzymają Państwo pod numerem:
tel. 91 43 29 596.