W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pomoc socjalna realizowana w ośrodku dla cudzoziemców oraz udzielana osobom korzystającym ze świadczenia pieniężnego na pokrycie we własnym zakresie kosztów pobytu na terytorium RP

Do kogo i w jakiej formie mogę złożyć swój wniosek/prośbę?

Wnioski i prośby przyjmowane są przez pracownika urzędu i mogą być składane pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej lub ustnie do protokołu. Z chwilą złożenia ustnego wniosku/prośby sporządzany jest protokół, podpisywany następnie przez przyjmującego i składającego. W protokole zamieszcza się datę przyjęcia wniosku/prośby, imię, nazwisko, adres składającego oraz zwięzły opis treści sprawy. Przyjmujący wniosek/prośbę pracownik potwierdza jego przyjęcie.

Ja i moi bliscy mamy za sobą trudne doświadczenia. Gdzie możemy skorzystać z pomocy psychologa?

W każdym z ośrodków dla cudzoziemców są gabinety psychologiczne z pełniącym dyżur psychologiem. Informacje o godzinach przyjęć uzyskasz od pracowników Urzędu w danym ośrodku. Z wizyt u psychologa na terenie ośrodka mogą też korzystać osoby zamieszkujące na świadczeniach poza ośrodkiem. Opieka psychologiczna dla tych osób świadczona jest także poza ośrodkami, w miastach wojewódzkich z wyłączeniem województw, na terenie których zlokalizowane są ośrodki. W celu ustalenia terminu wizyty należy skontaktuj się z operatorem medycznym Petra Medica, nr infolinii 22 112 02 06.

 

{"register":{"columns":[]}}