W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wizyty studyjne III

Informacje ogólne o projekcie

Zorganizowano wizyty studyjne w 5 państwach europejskich dla łącznej liczby 38 pracowników UdSC. Urząd podjął współpracę w tym zakresie z: Irlandczykami, Finami, Austriakami, Belgami oraz Brytyjczykami. W ramach projektu pracownicy UdSC zapoznali się z rozwiązaniami, jakie są stosowane w zakresie organizacji pomocy socjalnej dla cudzoziemców ubiegających się o status uchodźcy.

Realizacja działań

Zorganizowano 5 wizyt studyjnych, w których łącznie uczestniczyło 38 pracowników UdSC:

  • Wizyta Studyjna do Austrii:  27-30 kwietnia 2015 (7 osób)
  • Wizyta Studyjna do Irlandii: 4-8 maja 2015 (10 osób)
  • Wizyta Studyjna do Finlandii: 25-29 maja 2015 (7 osób)
  • Wizyta Studyjna do Wielkiej Brytanii: 8-12 czerwca 2015 (7 osób)
  • Wizyta Studyjna do Belgii: 15-19 czerwca 2015 (7 osób).

 

Program każdego z wyjazdów uwzględniał następujące obszary tematyczne, zgłoszone przez UdSC:

  • organizacja systemu recepcyjnego;
  • zasady organizacji oraz realizacji programów relokacji lub przesiedleń;
  • dodatkowe aktywności organizowane dla osób objętych pomocą socjalną;
  • metody identyfikacji grup wrażliwych;
  • analizy systemów informatycznych oraz ewidencji cudzoziemców (dot. tylko wizyty do Irlandii).

Zakupiono 140 kompletów materiałów promocyjnych. Każdy zestaw składa się z: kubka, długopisu, teczki konferencyjnej, notesu oraz pamięci USB. Część materiałów promocyjnych rozdano organizatorom wizyt w państwach docelowych w ramach podziękowania za organizację programów wyjazdów. Pozostałe materiały będą rozdane uczestnikom wyjazdów oraz innym osobom w ramach promocji projektu.

Pozostałe informacje

Czas realizacji: 16 października 2014 r. – 30 czerwca 2015 r.
Całkowity budżet projektu: 232 026,27 PLN
Wartość współfinansowania ze środków EFU: 174 019,70 zł

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2021 12:07 katarzyna.siwak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Szefa Urzędu
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wizyty studyjne III 2.0 04.11.2021 15:28 katarzyna.siwak
Wizyty studyjne III 1.0 28.10.2021 12:07 katarzyna.siwak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}