W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zasady bezpośredniej obsługi klientów

21.01.2022

W związku z rosnącą liczbą zakażeń wirusem SARS-CoV-2 wprowadzone zostaje ograniczenie liczby osób mogących jednocześnie przebywać w hali obsługi Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33. Od 24 stycznia br. limit ten wynosi 10 osób.

UdSC

W dalszym ciągu obowiązują zasady dotyczące dezynfekcji rąk, konieczności zasłaniania nosa i ust maseczką oraz zachowania dystansu min. 1,5 m.

Klientów urzędu zachęcamy do załatwiania spraw w miarę możliwości bez kontaktu bezpośredniego z pracownikami urzędu. Pracownicy urzędu są do Państwa dyspozycji pod nr. tel: 47 721 75 75 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00.

Rekomendujemy składanie pism za pośrednictwem operatora pocztowego, elektronicznej skrzynki podawczej (adres: /UDSC/skrytkaESP ) lub skrzynki podawczej znajdującej się przed urzędem.

Korzystając ze skrzynki podawczej istnieje możliwość otrzymania na adres e-mail potwierdzenia wpływu korespondencji do Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Konieczne jest odpowiednie opisanie koperty, zgodnie z poniższą instrukcją:

1.           DOKUMENTY WŁÓŻ DO KOPERTY.

2.           NA KOPERCIE WPISZ DRUKOWANYMI LITERAMI DANE:

- IMIĘ

- NAZWISKO

- DATĘ URODZENIA

- NR SPRAWY, DEPARTAMENT, DO KTÓREGO KIEROWANE SĄ DOKUMENTY

- ADRES E-MAIL – JEŚLI CHCESZ DOSTAĆ POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA DOKUMENTÓW.

3.           DOKUMENTY ZŁOŻONE ZA POŚREDNICTWEM SKRZYNKI PODAWCZEJ REJESTROWANE SĄ DNIA NASTĘPNEGO. ZA DATĘ WPŁYWU UZNAJE SIĘ DATĘ WRZUCENIA KORESPONDENCJI DO SKRZYNKI.

4.           NIEWŁAŚCIWE PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW MOŻE SKUTKOWAĆ POZOSTAWIENIEM ICH BEZ ROZPOZNANIA.

 

1. PUT THE DOCUMENTS IN THE ENVELOPE.

2. WRITE THE DATA IN CAPITAL LETTERS ON THE ENVELOPE:

- NAME

- LAST NAME

- DATE OF BIRTH

- CASE NO., DEPARTMENT TO WHICH THE DOCUMENTS ARE ADDRESSED

- E-MAIL ADDRESS - IF YOU WANT TO RECEIVE A CONFIRMATION OF RECEIPT OF DOCUMENTS.

3. DOCUMENTS SUBMITTED THROUGH THE INNER BOX ARE AVAILABLE ON THE FOLLOWING DAY. THE DATE OF RECEIPT IS THE DATE OF DELIVERY OF THE CORRESPONDENCE TO THE BOX.

4. INCORRECT PREPARATION OF DOCUMENTS MAY RESULT IN LEAVING THEM WITCOUT CONSIDERATION.

 

1. ПОЛОЖИТЕ ДОКУМЕНТЫ В КОНВЕРТ.

2. НАПИШИТЕ НА КОНВЕРТЕ ПЕЧАТНЫМИ БУКВАМИ:

- ИМЯ

- ФАМИЛИЯ

- ДАТА РОЖДЕНИЯ

- № ДЕЛА, ДЕПАРТАМЕНТ, КОТОРОМУ АДРЕСОВАНЫ ДОКУМЕНТЫ

- ЭЛЕКТРОННЫЙ АДРЕС - ЕСЛИ ВЫ ХОТИТЕ ПОЛУЧИТЬ ПОДТВЕРЖДЕНИЕ ТОГО, ЧТО ВАШИ ДОКУМЕНТЫ ПРИНЯТЫ.

3.  ДОКУМЕНТЫ, ПОДАННЫЕ ЧЕРЕЗ ЯЩИК, РЕГИСТРИРУЮТСЯ НА СЛЕДУЮЩИЙ ДЕНЬ. ДАТОЙ ПОЛУЧЕНИЯ СЧИТАЕТСЯ ДАТА ОПУСКАНИЯ КОРРЕСПОНДЕНЦИИ В ЯЩИК.

4. НЕНАДЛЕЖАЩАЯ ПОДГОТОВКА ДОКУМЕНТОВ МОЖЕТ ПРИВЕСТИ К ТОМУ, ЧТО ОНИ НЕ БУДУТ РАССМОТРЕНЫ.

{"register":{"columns":[]}}