W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Media wspierają kampanię Polski Rolnik w UE

Kampania "Polski Rolnik w UE. Wybieraj świadomie polskie produkty" zyskuje zainteresowanie regionalnych mediów. Coraz więcej redakcji włącza się w promocję idei wspierania lokalnych producentów i budowania świadomych wyborów konsumenckich.

Kampania edukacyjna POLSKI ROLNIK W UE. Wybieraj świadomie, sięgaj po lokalne produkty

Radio PiK poświęciło tematowi jedną z niedzielnych audycji Agroporanek, przybliżając słuchaczom cele kampanii i znaczenie oznaczenia „Produkt Polski” w codziennych zakupach. Materiał dostępny jest online: POLSKI ROLNIK w UE. Wybieraj świadomie Polskie Produkty.

Z kolei TVP Bydgoszcz przygotowała specjalną sekcje, w której przedstawia założenia akcji oraz wypowiedzi rolników i ekspertów. Materiał dostępny jest pod linkiem: Dobre, bo polskie. Polski rolnik w Unii Europejskiej

{"register":{"columns":[]}}