Jednostki specjalistycznego poradnictwa
Dokonanie wpisu lub zmian danych w Rejestrze jednostek specjalistycznego poradnictwa
Uzyskanie wpisu lub zmiany danych w Rejestrze jednostek specjalistycznego poradnictwa.
Dotyczy: Powiatów prowadzących jednostki specjalistycznego poradnictwa
Należy przygotować:
- wniosek o dokonanie wpisu jednostki specjalistycznego poradnictwa,
- druk potwierdzający dane jednostki specjalistycznego poradnictwa,
- Statut jednostki specjalistycznego poradnictwa
- aktualny regulamin organizacyjny jednostki specjalistycznego poradnictwa wraz ze strukturą organizacyjną.
Wypełnij odpowiednio:
- wniosek o dokonanie wpisu jednostki specjalistycznego poradnictwa
- druk potwierdzający dane jednostki specjalistycznego poradnictwa
Dokumenty wypełnij czytelnie, zgodnie z zawartymi objaśnieniami.
Wszelkie zmiany danych objętych Rejestrem zgłaszasz do 15 maja corocznie.
Dokumenty możesz:
- przesłać na adres:
Wydział Polityki Społecznej
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław;
- złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta
Pon. - Pt. w godz. 8:00 - 16:00;
- przesyłając na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu.
Dodatkowe informacje uzyskasz:
Monika Broniszewska – tel. 71 340 64 57, e-mail: m.broniszewska@duw.pl
Podstawa prawna:
Art. 46, art. 46a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283, ze zm.).
Materiały
Wniosek o dokonanie wpisu jednostki specjalistycznego poradnictwa do rejestru Wojewody Dolnośląskiegowniosek_o_wpis_do_rejestru_jednostek_specjalistycznego_poradnictwa_(15).doc 0.05MB Druk potwierdzający dane jednostki specjalistycznego poradnictwa w rejestrze Wojewody Dolnośląskiego
druk_potwierdzajacy_danedo_jednostek_specjalistycznego_poradnictwa_(9).doc 0.04MB Karta usługi - Dokonanie wpisu lub zmian danych w Rejestrze jednostek specjalistycznego poradnictwa
Karta_usługi_na_govpl-jednostki_specjalistycznego_poradnictwa.doc 0.06MB