Wzór informacji o niespełnianiu wymagań dostępności przez usługę handlu elektronicznego
Jeśli świadczysz lub oferujesz usługi handlu elektronicznego, to masz obowiązek przekazać Ministrowi Cyfryzacji informację o niespełnianiu przez te usługi wymagań dostępności. By ułatwić podmiotom gospodarczym spełnienie tego obowiązku, przygotowaliśmy wzór takiej informacji.
Jest to plik Excel, który składa się z 2 arkuszy. W pierwszym arkuszu wypełnij podstawowe dane podmiotu. Drugi arkusz dotyczy informacji:
- o niespełnieniu wymagań dostępności cyfrowej przez usługę handlu elektronicznego,
- o podjętych i planowanych działaniach naprawczych.
Szczegółowe instrukcje jego wypełnienia zawarliśmy we wzorze, który możesz pobrać poniżej w sekcji Materiały.
Forma przekazania informacji
Jeśli informację przekazujesz w wersji elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym możesz to zrobić za pośrednictwem:
- e-doręczeń,
- e-PUAPu,
- adresu e-mail dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl.
Jeśli informację przygotujesz w wersji papierowej, podpisz ją odręcznie i prześlij na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
W takim przypadku prześlij również informację w w wersji edytowalnej na adres e-mail dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl.
W razie problemów lub pytań, skontaktuj się z nami mailowo (dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl).
Klauzulę przetwarzania danych osobowych znajdziesz na stronie Ministra Cyfryzacji.
Materiały
Wzór informacji o niespełnianiu wymagań dostępności przez usługę handlu elektronicznegoWzór_informacji_o_niespełnianiu_wymagań_dostępności_przez_usługę_handlu_elektronicznego.xlsx 0.02MB
- Ostatnia modyfikacja:
- 14.08.2025 13:05 Anna Dębska
- Pierwsza publikacja:
- 14.08.2025 12:56 Anna Dębska