W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak skutecznie wdrożyć e-Doręczenia – przewodnik dla podmiotów publicznych

04.02.2025

Kobieta z laptopem na kolanach, na ekranie otwarta strona e-Doręczeń i plik z przewodnikiem

Od 1 stycznia 2025 roku podmioty publiczne korzystają z e-Doręczeń. Aby ułatwić im realizację tego obowiązku i zapewnić sprawną obsługę nowego narzędzia, przypominamy że przygotowaliśmy przewodnik po e-Doręczeniach – „Jak skutecznie wdrożyć e-Doręczenia”. 

W przewodniku znajdziesz między innymi następujące informacje:

  • opis usługi krok po kroku, w tym etapy realizacji PURDE i PUH, warunki wysyłki korespondencji, 
  • wniosek o ADE: składanie wniosku, sprawdzanie statusu, aktualizacja danych we wniosku, co zrobić, jeśli wniosek został odrzucony, jak aktywować ADE, 
  • administrator skrzynki: jego rola i uprawnienia, 
  • obsługa skrzynki w aplikacji e-Doręczenia: logowanie, reguły wiadomości, tworzenie folderów, tworzenie i wysyłanie wiadomości, 
  • dowody: rodzaje dowodów, ich pobieranie i weryfikacja, 
  • regulacje prawne: czym jest okres przejściowy, w jaki sposób prowadzić korespondencję, przesłanki organizacyjne z przykładami, wyłączenia stosowania przepisów UoDE, 
  • reklamacja: jak złożyć reklamację w ramach PURDE i PUH.

Zapraszamy do lektury przewodnika

{"register":{"columns":[]}}