W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Jakie są korzyści z e-Doręczeń

Jeśli masz aktywny adres do doręczeń elektronicznych (ADE), podmioty będą komunikowały się z Tobą przez skrzynkę e-Doręczeń.

Zamiast iść się na pocztę i odebrać list polecony za potwierdzeniem odbioru z urzędu, korespondencję tę odbierzesz online – bez wychodzenia z domu. Jeśli nie masz adresu do e-Doręczeń, załóż go już dziś.

Dzięki e-Doręczeniom zyskujesz

  • Oszczędność czasu – unikniesz awiza w skrzynce i kolejek na poczcie, listy z urzędu dostaniesz na swoją elektroniczną skrzynkę, a przeczytasz je i odpowiesz na nie o dogodnej porze i w dowolnym miejscu – wystarczy komputer, tablet lub telefon z Internetem.
  • Wygodną komunikację z urzędem – nie musisz odwiedzać urzędu, aby złożyć dokumenty – w każdej chwili możesz wysłać pismo czy wniosek bezpłatnie ze skrzynki do e-Doręczeń.
  • Oszczędność pieniędzy – możesz bezpłatnie korespondować z urzędami, które korzystają z e-Doręczeń.
  • Bieżące powiadomienia – będziesz od razu wiedzieć, że przyszła nowa wiadomość i zawsze możesz sprawdzić, jaki jest status Twojej korespondencji.
{"register":{"columns":[]}}