W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konsultacje zmian legislacyjnych dotyczących e-Doręczeń

12.04.2024

Aktualność

Od 1 października 2024 r. podmioty publiczne i niepubliczne wskazane w ustawie o doręczeniach elektronicznych będą zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych. Aby mogły one sprawnie wdrożyć tę usługę, Ministerstwo Cyfryzacji przygotowało propozycję Planu naprawczego.

Jednym z jego założeń są zmiany legislacyjne dotyczące usługi e-Doręczeń. Dlatego przygotowano projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu usprawnienia doręczeń elektronicznych.

Uwagi do projektu można zgłaszać na adres email: legislacja.edoreczenia@cyfra.gov.pl do 26 kwietnia 2024 r.

Wprowadzenie Planu naprawczego, w tym zmian legislacyjnych, nie wpływa na termin wejścia w życie obowiązku dotyczącego e-Doręczeń ustalony w komunikacie Ministra Cyfryzacji.

Załączniki:

  1. Projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu usprawnienia doręczeń elektronicznych
  2. Uzasadnienie do projektu ustawy (PDF, 0.12 MB)
  3. Ocena skutków regulacji (PDF, 0.95 MB)
{"register":{"columns":[]}}