W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkania informacyjne dla urzędów gmin i powiatów

07.09.2023

banner

Już we wrześniu rozpoczniemy cykl spotkań informacyjnych na temat wdrażania e-Doręczeń w podmiotach publicznych dla urzędów gmin i powiatów w całej Polsce. To doskonała okazja do tego, aby dowiedzieć się więcej o korzystaniu z usługi.

Już od 10 grudnia 2023 r. wskazane w ustawie podmioty publiczne będą miały obowiązek stosowania e-Doręczeń. Wśród nich będą urzędy gmin i powiatów.

Aby ułatwić wdrażanie tego rozwiązania w Państwa jednostkach, zapraszamy na cykl spotkań informacyjnych, podczas których przedstawimy najważniejsze zagadnienia dotyczące usługi e-Doręczeń oraz odpowiemy na Państwa pytania. W czasie spotkania obecni będą również prawnicy, którzy omówią kwestie prawne dotyczące e-Doręczeń.

Harmonogram spotkań:

  • 19.09.2023 mazowieckie, wielkopolskie, warmińsko-mazurskie,
  • 26.09.2023 dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, opolskie, lubuskie, świętokrzyskie,
  • 03.10.2023 śląskie, małopolskie, podkarpackie, zachodniopomorskie,
  • 10.10.2023 lubelskie, podlaskie, pomorskie, łódzkie.

Zaproszenia na spotkania na platformie ClickMeeting przekazywane są drogą elektroniczną.

Serdecznie zapraszamy do udziału.

{"register":{"columns":[]}}