W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekomendacje dotyczące tworzenia rejestrów publicznych

06.07.2023

Zespół Architektury Informacyjnej Państwa w Ministerstwie Cyfryzacji zaprasza osoby projektujące rejestry publiczne lub przepisy prawne będące podstawą ich działania do zapoznania się z dokumentem „Rejestry publiczne - dobre praktyki architektoniczne i legislacyjne”.

Rekomendacje architektury danych

Rejestry publiczne - dobre praktyki architektoniczne i legislacyjne

Na stronie portalu udostępniono dokument Rejestry publiczne - dobre praktyki architektoniczne i legislacyjne. Zawarte są w nim rekomendacje w zakresie tworzenia, rozwoju oraz regulacji prawnych dotyczących nowych i modyfikowanych rejestrów, a także wszystkich zbiorów danych o uporządkowanej strukturze, prowadzonych przez podmiot realizujący zadania publiczne na podstawie przepisów ustawowych lub wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych. 

Zapraszamy do zapoznania się z dokumentem!

{"register":{"columns":[]}}