Tytuł/stanowisko: Główny specjalista ds. zamówień publicznych
Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: główny specjalista ds. zamówień publicznych.
Informacje o ofercie
Główny specjalista ds. zamówień publicznych
Zakres obowiązków
- kompleksowe prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy PZP i regulacji wewnętrznych zamawiającego, w oparciu o narzędzia informatyczne,
- zapewnienie formalno-prawnej zgodności postępowań z ustawą Prawo zamówień publicznych, regulaminami wewnętrznymi Instytutu oraz innymi obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie i publikowanie dokumentacji postępowania (w tym projektów specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń),
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, w tym współpraca z przedstawicielami obszarów merytorycznych,
- protokołowanie prac komisji i sporządzanie protokołów,
- opracowywanie korespondencji z wykonawcami.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckie
Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Wymagania
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, politologia (mile widziane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych),
- minimum 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie zamawiającego, w tym postępowań o wartości powyżej progów unijnych,
- bardzo dobra praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych,
- dobra znajomość komentarza Urzędu Zamówień Publicznych do nowego Pzp,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa i doradztwa merytorycznego komórkom Instytutu,
- doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji oraz udział w kontrolach zamówień publicznych,
- wysoki poziom samodzielności, inicjatywy i odpowiedzialności w prowadzeniu postępowań,
- podstawowa znajomość Kodeksu Cywilnego,
- umiejętność redagowania pism i dokumentów formalnych.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych,
- samodzielność,
- umiejętność rozwiązywania zgłaszanych problemów,
- umiejętność hierarchizowania zadań,
- znajomość pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty
CV
Benefity
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w przyjaznym, doświadczonym zespole w stabilnej instytucji państwowej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej, a w przypadku dojazdu samochodem miejsce parkingowe na terenie Instytutu,
- prywatną opiekę medyczną,
- karty sportowe,
- dofinansowania z ZFŚS.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Ewa Wojciechowska
- e-mail: kadry@il-pib.pl
- Adres: Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 11.07.2025 10:45 Paweł Woźniak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Woźniak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Główny specjalista ds. zamówień publicznych | 1.0 | 11.07.2025 10:45 Paweł Woźniak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP