W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Główny specjalista ds. zamówień publicznych

Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: główny specjalista ds. zamówień publicznych.

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-08-2025

Informacje o ofercie

Główny specjalista ds. zamówień publicznych

Zakres obowiązków

  • kompleksowe prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy PZP i regulacji wewnętrznych zamawiającego, w oparciu o narzędzia informatyczne,
  • zapewnienie formalno-prawnej zgodności postępowań z ustawą Prawo zamówień publicznych, regulaminami wewnętrznymi Instytutu oraz innymi obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie i publikowanie dokumentacji postępowania (w tym projektów specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń), 
  • uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, w tym współpraca z przedstawicielami obszarów merytorycznych,
  • protokołowanie prac komisji i sporządzanie protokołów, 
  • opracowywanie korespondencji z wykonawcami.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa

Wymagania

  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, politologia (mile widziane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych),
  • minimum 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań o  udzielenie zamówień publicznych po stronie zamawiającego, w tym postępowań o  wartości powyżej progów unijnych,
  • bardzo dobra praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych,
  • dobra znajomość komentarza Urzędu Zamówień Publicznych do nowego Pzp,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i doradztwa merytorycznego komórkom Instytutu,
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji oraz udział w kontrolach zamówień publicznych,
  • wysoki poziom samodzielności, inicjatywy i odpowiedzialności w prowadzeniu postępowań,
  • podstawowa znajomość Kodeksu Cywilnego,
  • umiejętność redagowania pism i dokumentów formalnych.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych,
  • samodzielność,
  • umiejętność rozwiązywania zgłaszanych problemów,
  • umiejętność hierarchizowania zadań,
  • znajomość pakietu MS Office.

Wymagane dokumenty

CV

Benefity

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w przyjaznym, doświadczonym zespole w stabilnej instytucji państwowej,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej, a w przypadku dojazdu samochodem miejsce parkingowe na terenie Instytutu,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • karty sportowe,
  • dofinansowania z ZFŚS.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Ewa Wojciechowska
  • e-mail: kadry@il-pib.pl
  • Adres: Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.07.2025 10:45 Paweł Woźniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Woźniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. zamówień publicznych 1.0 11.07.2025 10:45 Paweł Woźniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}