W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obsługa skarg

Skargi

Każdy klient ITSEF ma prawo do złożenia skargi, jeśli nie jest zadowolony z naszych usług.  Może to zrobić za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając skargę na adres: 

skargi-lob_itsef(at)il-pib.pl. 

Wiadomość powinna zawierć takie informacje jak:

  • Słowo SKARGA w tytule wiadomości
  • Nazwę i identyfikator organizacji
  • Powód złożenia skargi

Jeśli otrzymamy skargę, to niezwłocznie zajmie się nią Kierownik ITSEF lub inna osoba z personelu ITSEF, niezaangażowana w proces, którego dotyczy skarga. ITSEF dołoży wszelkich starań, aby spełnić wymagania klienta, jeśli są one zgodne ze standardami i zobowiązaniami ITSEF, które zawsze powinny odpowiadać zasadom skuteczności i wydajności, kompetencji technicznych i uczciwego traktowania.

Na każdą skargę ITSEF przekazuje odpowiedź do skarżącego wraz z uzasadnieniem, zawierającym sprawozdanie z przebiegu rozpatrywania skargi i jej rezultatu.

{"register":{"columns":[]}}