Obsługa skarg
Skargi
Każdy klient ITSEF ma prawo do złożenia skargi, jeśli nie jest zadowolony z naszych usług. Może to zrobić za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając skargę na adres:
skargi-lob_itsef(at)il-pib.pl.
Wiadomość powinna zawierć takie informacje jak:
- Słowo SKARGA w tytule wiadomości
- Nazwę i identyfikator organizacji
- Powód złożenia skargi
Jeśli otrzymamy skargę, to niezwłocznie zajmie się nią Kierownik ITSEF lub inna osoba z personelu ITSEF, niezaangażowana w proces, którego dotyczy skarga. ITSEF dołoży wszelkich starań, aby spełnić wymagania klienta, jeśli są one zgodne ze standardami i zobowiązaniami ITSEF, które zawsze powinny odpowiadać zasadom skuteczności i wydajności, kompetencji technicznych i uczciwego traktowania.
Na każdą skargę ITSEF przekazuje odpowiedź do skarżącego wraz z uzasadnieniem, zawierającym sprawozdanie z przebiegu rozpatrywania skargi i jej rezultatu.