Tytuł/stanowisko: Project Manager
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: Project Manager.
Informacje o ofercie
Project Manager
Zakres obowiązków
Twoja rola:
- zarządzanie i koordynacja zespołu projektowego oraz przypisywanie zadań z ustalaniem priorytetów,
- opracowywanie celu i zakresu projektu, tworzenie harmonogramu działań i kamieni milowych, identyfikacja i analiza ryzyk, prowadzenie rozliczeń,
- umiejętność skutecznego rozwiązywania konfliktów i negocjacji w trudnych sytuacjach,
- zdolność do pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
- monitorowanie postępów projektu, raportowanie wyników, zarządzanie budżetem i ryzykiem.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckie
Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Wymagania
Oczekiwania
- minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami,
- umiejętność planowania, budżetowania i prowadzenia wielu projektów jednocześnie,
- znajomość metodyk zarządzania projektami,
- umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia oraz wyciągania wniosków,
- umiejętności negocjacyjne,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny
Benefity
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w przyjaznym zespole,
- możliwość rozwoju umiejętności, w tym szkolenia,
- dofinansowanie do opieki medycznej,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- elastyczne godziny pracy.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Ewa Wojciechowska
- e-mail: kadry@il-pib.pl
- Adres: Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.07.2025 09:39 Paweł Woźniak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Woźniak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Project Manager | 1.0 | 16.07.2025 09:39 Paweł Woźniak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP