W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych

Zakład Systemów i Sieci Bezprzewodowych Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego w Gdańsku poszukuje osoby na stanowisko specjalistka/specjalista, odpowiedzialnej za kwestie administracyjne i organizacyjne w ramach bieżącego funkcjonowania jednostki.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 07-12-2025

Informacje o ofercie

Specjalista ds. administracyjnych w Zakładzie Systemów i Sieci Bezprzewodowych IŁ-PIB.

Zakres obowiązków

  • Administrowanie budynkami, powierzchniami biurowymi, socjalnymi i magazynowymi oraz terenem zewnętrznym Oddziału Instytutu Łączności – PIB w Gdańsku, w tym kontakt z najemcami, sporządzanie umów (aneksów) najmu, rozliczanie mediów,
  • Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji budowlanych i bieżących remontów budynków i obiektów Instytutu Łączności – PIB,
  • Udział w sporządzaniu planu inwestycyjnego,
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych inwestycji,
  • Monitorowanie terminowość opłat od najemców i prowadzenie analiz windykacyjnych,
  • Prowadzenie ewidencji kaucji gwarancyjnych,
  • Współpraca przy przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, procedur i umów na usługi stałe, związane z utrzymaniem obiektów Instytutu Łączności – PIB,
  • Prowadzenie rejestru umów w zakresie administracyjnym, w tym monitoring terminów realizacji oraz kontrola wykorzystania środków,
  • Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz udział w procesie zakupowym do celów administracyjnych,
  • Przeprowadzanie rozeznania rynku na potrzeby planowanych zakupów do celów administracyjnych,
  • Wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie AsystentOS,
  • Udział w procesie uzgadniania treści umów oraz kompletowanie wymaganych akceptacji,
  • Prowadzenie bieżącej ewidencji zagospodarowania pomieszczeń Instytutu Łączności – PIB w tym opracowywanie miesięcznych zestawień,
  • Przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek oraz organizacja bieżących napraw i konserwacji,
  • Zarządzanie zasobami technicznymi i utrzymaniowymi (konserwatorzy, serwisy sprzątające, ochrona obiektu),
  • Bieżąca współpraca z urzędami (m.in. konserwator zabytków), służbami i firmami zewnętrznymi w zakresie administracyjnym,
  • Nadzór nad stanem technicznym budynków i instalacji,
  • Zlecanie i nadzorowanie przeglądów technicznych i okresowych,
  • Inicjowanie i realizacja działań podnoszących estetykę i funkcjonalność przestrzeni wspólnych, takich jak hole, klatki schodowe i tarasy.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Instytut Łączności – PIB, ul. Jaśkowa Dolina 15, 80-252 Gdańsk

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne. Wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze administracji i zarządzania nieruchomościami / obiektami,
  • Umiejętność obsługi komputera i systemów biurowych (w tym: MS Office). Znajomość EZD i AsystentOS będzie dodatkowym atutem,
  • Zdolności organizacyjne, zarówno w zakresie pracy własnej jak i pracy w zespole,
  • Dokładność, terminowość, samodzielność, sumienność i umiejętność pracy pod presją,
  • Umiejętność prowadzenia dokumentacji administracyjnej,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • Inicjatywa i zaangażowanie w tworzenie przyjaznego i estetycznego otoczenia pracy,
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie spraw administracyjnych, w szczególności dotyczących: praw najemców, gospodarki nieruchomościami, zamówień publicznych i prawa budowlanego.

Wymagane dokumenty

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: kadry@il-pib.pl. W treści wiadomości prosimy o dopisanie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Benefity

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pełen etat,
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • prosty dojazd środkami komunikacji publicznej, a w przypadku dojazdu samochodem miejsce parkingowe na terenie Instytutu,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę MultiSport,
  • rozbudowany pakiet socjalny (świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym dofinansowanie do: wypoczynku pracownika, opłat za żłobek\przedszkole, do wydarzeń kulturalno-oświatowych i sportowo-turystycznych),
  • ubezpieczenia grupowe.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Ewa Wojciechowska
  • e-mail: kadry@il-pib.pl
  • Adres: Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa

Materiały

Klauzula RODO
klauzula​_Rodo.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.11.2025 06:42 Paweł Woźniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Woźniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista ds. administracyjnych 1.0 13.11.2025 06:42 Paweł Woźniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}