W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Kierownik sekcji

mł. bryg. mgr  Beata Griner

Tel. +48 32 287 21 24 w. 203

e-mail: kadry@kmpsppiekary.pl

 

Starszy specjalista do spraw organizacyjno - kadrowych

mgr  Anna Kaczmarek

Tel. +48 32 287 21 24 w. 200

e-mail: sekretariat@kmpsppiekary.pl
 



Do zadań Sekcji Organizacyjno-Kadrowej należy:

 

W zakresie zadań kadrowych:
 

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
  2. prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
  3. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi
  4. w komendzie w tym Dowódcy JRG;
  5. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników komendy;
  6. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
  7. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  8. prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
  9. weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
  10. ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności
  11. i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości. Nadzór nad realizacją ewidencji czasu służby systemu zmianowego;
  12. kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienia nadzoru w tym zakresie;
  13. sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej wymaganej przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;

 

W zakresie zadań organizacyjnych:
 

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
  3. udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
  4. udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
  5. prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  7. przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  9. organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
  10. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
  11. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
  12. koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie.
  13. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie;

 

W zakresie zadań archiwizacyjnych:

  1. organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
  2. prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
  3. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
  4. udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.

 

W zakresie zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji/ Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
 

  1. koordynowanie działań związanych z przygotowaniem, wdrażaniem, aktualizacją oraz stosowaniem polityki bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy służące do przetwarzania danych osobowych;
  2. prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w komendzie;
  3. prowadzenie wykazu zbiorów danych osobowych przetwarzanych w komendzie;
  4. sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych;
  5. prowadzenie analizy zagrożeń dla bezpieczeństwa danych osobowych i wdrażaniem na podstawie jej wyników zmian w polityce bezpieczeństwa;
  6. zapewnienie przeszkolenia osobom upoważnionym z zakresu ochrony danych osobowych;
  7. nadzorowanie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych w komendzie poprzez stosowanie odpowiednich do zagrożeń i kategorii danych objętych ochroną, środków fizycznych, technicznych i organizacyjnych, a w tym: kontrolowanie pracowników i innych osób upoważnionych w zakresie wykonywania przez nich obowiązków związanych z ochroną danych osobowych przewidzianych w stosownych instrukcjach i wytycznych, kontrolowanie obiektów i pomieszczeń komendy pod względem przepisów dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych, kontrolowanie sprzętu i oprogramowania stosowanego do przetwarzania danych osobowych pod względem zgodności z przepisami prawa;
  8. opiniowanie wniosków do komendanta o wydanie dla osób przetwarzających dane osobowe stosownych uposażeń;
  9. wnioskowanie do komendanta w innych sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w tym związanych z zabezpieczeniem obiektów komendy;
  10. koordynowanie procesu reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadku naruszenia ochrony danych osobowych.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 15:12 mł. bryg. Adrian Patalong
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Adrian Patalong
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 2.0 14.06.2023 13:15 bryg. Marcin Gąsowski
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 1.0 07.12.2020 15:12 mł. bryg. Adrian Patalong

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}