W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kmpsp-plock/.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
    Niektóre załączniki nie są przystosowane do programów czytających.

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Pawła Włochowskiego - mejlowo p.wlochowski@strazpozarnaplock.pl lub telefonicznie 24 366 78 25.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • st. bryg. Jacek Starczewski - Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Płocku,
  • Adres: ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock,
  • mejl: sekretariat@strazpozarnaplock.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku

Wyszogrodzka 1a
09-402 Płock
Parking
  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Parking jest płatny.
  • Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parkingu wewnętrznym w pobliżu chodnika prowadzącego bezpośrednio do wejścia głównego, (wjazd przez bramę od strony ul. Wyszogrodzkiej 1a).
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
Wejście do budynku
  • Wejście główne do budynku Komendy Miejskiej PSP w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 1a dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zlokalizowane jest od strony ul. Wyszogrodzkiej.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 109 centymetrów.
  • Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.
Przestrzeń za wejściem
  • Na korytarzu przy wejściu do budynku zlokalizowany jest odpowiednio oznakowany przycisk za pomocą, którego przyzywany jest funkcjonariusz obsługujący sekretariat.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Schody
  • Ciąg schodów składa się z 22 stopni.
  • Stopień ma wysokość 17.5 centymetrów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
Pomieszczenia
  • Około 50% pomieszczeń jest dostępnych dla osób na wózkach.
Łazienka
  • Nie mamy dostępnej toalety.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/attachment/0463ba53-885e-4756-bd4b-da1d6218c709
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://www.gov.pl/web/kmpsp-plock/raport-o-stanie-zapewnienia-dostepnosci-podmiotu-publicznego---stan-na-dzien---01012025-r
  • Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej jest mł. kpt. Wojciech Pietrzak, e-mail: w.pietrzak@strazpozarnaplock.pl lub tel. 24 366 78 17.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.05.2021 13:48 mł. kpt. Paweł Włochowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Włochowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 10.0 03.07.2025 15:29 kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 9.0 03.07.2025 15:28 kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 8.0 02.04.2025 13:43 kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 7.0 09.01.2025 14:12 kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 6.0 20.02.2024 09:42 mł. kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 5.0 19.02.2024 11:23 mł. kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 4.0 06.04.2023 09:46 mł. kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 3.0 31.03.2022 12:45 mł. kpt. Paweł Włochowski
Deklaracja dostępności 2.0 15.10.2021 14:45 Karol Kierzkowski
Deklaracja dostępności 1.0 06.05.2021 13:48 mł. kpt. Paweł Włochowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}