Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kmpsp-plock/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
Niektóre załączniki nie są przystosowane do programów czytających.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Pawła Włochowskiego - mejlowo p.wlochowski@strazpozarnaplock.pl lub telefonicznie 24 366 78 25.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- st. bryg. Jacek Starczewski - Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Płocku,
- Adres: ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock,
- mejl: sekretariat@strazpozarnaplock.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Parking jest płatny.
-
Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parkingu wewnętrznym w pobliżu chodnika prowadzącego bezpośrednio do wejścia głównego, (wjazd przez bramę od strony ul. Wyszogrodzkiej 1a).
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
Wejście do budynku
-
Wejście główne do budynku Komendy Miejskiej PSP w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 1a dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zlokalizowane jest od strony ul. Wyszogrodzkiej.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 109 centymetrów.
- Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.
Przestrzeń za wejściem
-
Na korytarzu przy wejściu do budynku zlokalizowany jest odpowiednio oznakowany przycisk za pomocą, którego przyzywany jest funkcjonariusz obsługujący sekretariat.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
- Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Schody
- Ciąg schodów składa się z 22 stopni.
- Stopień ma wysokość 17.5 centymetrów.
- Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
Pomieszczenia
- Około 50% pomieszczeń jest dostępnych dla osób na wózkach.
Łazienka
- Nie mamy dostępnej toalety.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/attachment/0463ba53-885e-4756-bd4b-da1d6218c709
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://www.gov.pl/web/kmpsp-plock/raport-o-stanie-zapewnienia-dostepnosci-podmiotu-publicznego---stan-na-dzien---01012025-r
-
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej jest mł. kpt. Wojciech Pietrzak, e-mail: w.pietrzak@strazpozarnaplock.pl lub tel. 24 366 78 17.
- Pierwsza publikacja:
- 06.05.2021 13:48 mł. kpt. Paweł Włochowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Włochowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Deklaracja dostępności | 10.0 | 03.07.2025 15:29 kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 9.0 | 03.07.2025 15:28 kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 8.0 | 02.04.2025 13:43 kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 7.0 | 09.01.2025 14:12 kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 20.02.2024 09:42 mł. kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 19.02.2024 11:23 mł. kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 06.04.2023 09:46 mł. kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 31.03.2022 12:45 mł. kpt. Paweł Włochowski |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 15.10.2021 14:45 Karol Kierzkowski |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 06.05.2021 13:48 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP