W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kmpsp-ruda-slaska.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych. Dołożymy wszelkich starań, aby nowe filmy dodawane na naszej stronie miały już takie napisy.
  • Część plików i zdjęć nie jest dostępna cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Część materiałów publikowanych na stronie, a nie wytworzonych przez nas może być niezgodne cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Maciej Małczak - mejlowo maciej.malczak@kmpspruda.pl lub telefonicznie 478517300.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej,
  • Adres: ul. Niedurnego 4, 41-710 Ruda Śląska,
  • mejl: sekretariat@kmpspruda.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej
ul. Niedurnego 4
41-710 Ruda Śląska

 

Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej znajduje się na terenie ogrodzonym i zamkniętym. Wejście i wjazd na teren obiektu odbywa się poprzez bramę główną. Gdy jest zamknięta, należy użyć dzwonka, który się znajduje przy bramie po lewej stronie lub przy furtce po prawej stronie.
 
Parking
  • Mamy wyznaczone 2 miejsca parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 5 metrów.
  • Miejsca parkingowe są po lewej stronie od wjazdu na teren strażnicy oraz wzdłuż ulicy Niedurnego po prawej stronie od wjazdu.
Wejście do budynku
  • Wejście do budynku znajduje się z przodu budynku, na końcu chodnika.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Drzwi otwierają się na zewnątrz.
Przestrzeń za wejściem
  • Za wejściem po prawej stronie znajdują się schody prowadzące do pomieszczeń biurowych, na wprost znajdują się inne pomieszczenia.
  • Punkt obsługi znajduje się na piętrze lub może być wyznaczony doraźnie na parterze w sali konferencyjnej.
  • Do dyspozycji w celu dostania się na piętro służy winda.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na parterze oraz na 1 kondygnacji.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  • W budynku jest winda, którą można dostać się do pomieszczeń biurowych położonych na 1 kondygnacji.
Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Łazienka, która znajduje się na parterze, jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
  • Przy toalecie zainstalowane są pochwyty.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2025 11:48 st. kpt. Maciej Małczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Maciej Małczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 3.0 29.09.2025 11:53 st. kpt. Maciej Małczak
Deklaracja dostępności 2.0 29.09.2025 11:47 st. kpt. Maciej Małczak
Deklaracja dostępności 1.0 31.03.2025 11:48 st. kpt. Maciej Małczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}