W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sposób załatwiania spraw

Wszystkie sprawy obywateli załatwiane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego przez pracowników Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu w godzinach urzędowania w dni powszednie od godz. 7.30 do 15.30.

Wszelką korespondencję można składać:

  • osobiście w sekretariacie komendy w godzinach jego urzędowania, pn - pt  w godzinach 7:30-15:30;

  • listownie na adres:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu
    41-200 Sosnowiec , ul. Klimontowska 21;

  • za pomocą platformy E-PUAP: /KMPSPSosnowiec/skrytka;

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres straz@sosnowiec.kmpsp.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 14:10 st. kpt. Tomasz Dejnak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Organizacyjno Kadrowa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sposób załatwiania spraw 1.0 07.12.2020 14:10 st. kpt. Tomasz Dejnak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP