W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu pełni mł. asp. Jacek Brzuchacz – st. insp. sztab. Wydziału Kwatermistrzowsko - Technicznego, tel. 74 887 72 04, e-mail: j.brzuchacz@straz.walbrzych.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.04.2021 12:54 Dariusz Bryk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. ogn. Dariusz Bryk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds dostępności 1.0 06.04.2021 12:54 Dariusz Bryk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}