W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Regulamin organizacyjny

Struktura Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach

Struktura Organizacyjna.

 

Kierownictwo Komendy Powiatowej stanowi: Komendant i Zastępca Komendanta

Komendantowi Powiatowemu podlegają bezpośrednio:

  • Samodzielne stanowisko pracy ds. finansowych,
  • Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno - rozpoznawczych,
  • Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych,
  • Samodzielne stanowisko pracy ds. kwatermistrzowskich,
  • Samodzielne stanowisko pracy ds. technicznych.

Zastępca Komendanta Powiatowego nadzoruje:

  • Wydział Operacyjny.
  • Jednostkę Ratowniczo - Gaśniczą.

Wydział operacyjny realizuje zadania w zakresie spraw:

1.     operacyjnych,

2.     szkoleniowych,

3.     łączności,

4.     informatyki.

Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych realizuje zadania w zakresie spraw:

1.     organizacyjnych,

2.     kadrowych,

3.     archiwizacji,

4.     pomocy prawnej - zlecanie spraw na zewnątrz.

Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno - rozpoznawczych realizuje zadania w zakresie spraw:

1.     kontrolno - rozpoznawczych,

2.     BHP.

Materiały

Schemat organizacyjny KP PSP w Białobrzegach
Schemat​_organizacyjny​_KP​_PSP​_w​_Białobrzegach.pdf 0.02MB