W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych

mgr Olga Dybiec

Główny Specjalista

 

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacyjnych należy w szczególności:

  • z zakresu spraw organizacyjnych i archiwizacji:

1.     realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;

2.     organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;

3.     opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;

4.     prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;

5.     prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;

6.     organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;

7.     organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego;

8.     przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;

9.     opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;

10.   organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo - gaśniczej;

11.   realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;

12.   prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.

  • z zakresu spraw kadrowych:

1.     realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;

2.     przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostki ratowniczo - gaśniczej;

3.     opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;

4.     opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;

5.     ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;

6.     prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;

7.     sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;

8.     realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;

9.     analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

10.   prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.03.2021 13:35 st. kpt. Damian Jagiełło
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych 1.0 10.03.2021 13:35 st. kpt. Damian Jagiełło

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}