W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaświadczenie z interwencji

W celu uzyskania zaświadczenia należy:

  1. Dokonać wpłaty na rachunek Urzędu Miasta i Gminy w Białobrzegach.

    53 9117 0000 0000 0576 2000 0010

    Za wydanie zaświadczeń z interwencji jednostek PSP, obowiązuje opłata 17,00 zł.

    Opłatę skarbową można wnosić:

    • w każdym banku,
    • na poczcie,
  2. Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o działaniach ratowniczych straży pożarnej - wzór wniosku do pobrania w sekretariacie KP PSP (na piętrze), lub na stronie internetowej KP PSP w Białobrzegach: www.bialobrzegistraz.pl w zakładce "Załatw sprawę".
  3. Wypełniony wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej dostarczyć:
    • - osobiście do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach ul. Mikołaja Kopernika 4 , - listownie na adres: Komenda Miejska PSP m. st. Warszawy ul. Polna 1 00 - 622 Warszawa
    • /0703001/SkrytkaESP  skrzynka podawcza /wymagany podpis elektroniczny   

Zaświadczenia wysyłane są w polskiej placówce operatora pocztowego, na adres korespondencyjny wnioskodawcy, z zachowaniem terminów administracyjnych wynikających z Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. 2022 r. ,poz. 2000 z późniejszymi zmianami)

Materiały

Wniosek o zaświadczenie o zdarzeniu.
zaswiadczenie​_o​_zdarzeniu​_(2).doc 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}