W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

31.03.2025

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kppsp-lezajsk.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Część dokumentów (załączników) jest w formie skanów zapisanych w formacie pdf co ogranicza ich dostępność. Jeśli potrzebujesz do nich dostepu skontaktuj się z nami.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Piotr Rybak - mejlowo p.rybak@kppsp.lezajsk.pl lub telefonicznie (+48) 17 242 14 59.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasza reakcja, sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny, będzie niewłaściwy w ocenie osoby występującej z żądaniem, ma ona prawo do złożenia skargi.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mejlem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku,
  • Adres: ul. Opalińskiego 6, 37-300 Leżajsk,
  • e-mail: kplezajsk@podkarpacie.straz.pl.
  • poprzez system ePUAP - adres skrytki na ePUAP: /KPPSPLEZAJSK/SkrytkaESP;
  • telefonicznie pod nr +48 17 242 14 59;

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku, nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku - ul. Opalińskiego 6, 37-300 Leżajsk

Wejście do budynku komendy od ulicy Opalińskiego dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 (za wyjątkiem dni wolnych od pracy i świąt).

  • Na balustradzie schodów znajduje się dzwonek dla osób niepełnosprawnych.
  • Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich.
  • W budynku nie ma windy.
  • Dla gości dostępne są tylko pomieszczenia na parterze w części biurowej
  • Brak toalety dostosowanej dla osób z niepełnosprawnościami
  • Brak wydzielonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami
  • W budynku nie ma planów tyflograficznych budynku z oznaczeniami w alfabecie Braille'a.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń ogólnie dostępnych można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.11.2020 14:29 bryg. Wojciech Długosz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjno-Kwatermistrzowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 8.0 31.03.2025 14:45 Piotr Rybak
Deklaracja dostępności 7.0 31.03.2025 14:44 Piotr Rybak
Deklaracja dostępności 6.0 31.03.2025 12:55 Piotr Rybak
Deklaracja dostępności 5.0 31.03.2025 12:52 Piotr Rybak
Deklaracja dostępności 4.0 31.05.2024 10:38 Piotr Rybak
Deklaracja dostępności 3.0 08.03.2023 07:51 st. str. Piotr Rybak
Deklaracja dostępności 2.0 08.03.2022 07:41 str. Piotr Rybak
Deklaracja dostępności 1.0 19.11.2020 14:29 bryg. Wojciech Długosz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}