W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Elektroniczna skrzynka podawcza

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sprawienia pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do komendy powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu:

 

Za pośrednictwem usług elektronicznej skrzynki podawczej komendy powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl, w celu wniosku konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP

7:30 - 15:30) do sekretariatu komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Mielcu, ul. Sienkiewicza 54, 39-300 Mielec, na 100 000 zł:

- pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0

- płyta CD-R

- wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu urzędowego z odbioru.

Nazwa organizacji na platformie ePuap:

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻ POŻARNEJ W MIELCU (kppspmielec)

Link do usługi "Pismo ogólne do podmiotu publicznego"

Wymagania dla elektronicznych dokumentów do komendy powiatowej Straży Straży w Mielcu: Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane, podpisym elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanej certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym, format danych danych danych w jakiej zapisuje załączniki do pism:

.doc, .docx, .rtf

.gif, .jpg, .png, .tif

.ods, .odt

.pdf, .txt

.xls, .xlsx

.xml

dokumenty razem z załącznikami nie może przekraczać 3,5 MB,

Dokumenty i nośniki oprogramowania są automatycznie odrzucane.

W przypadku przypadku przypadku dokumentów elektronicznych nie spełniających wyżej wymienionych wymogów – nie są one wprowadzone do systemu elektronicznego zarządzania powiatowego Państwowego Straż Pożarną w Mielcu i nie tylko były podjęte z tą dokumentacją.

Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej komendy powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu, aby kliknąć link:

Materiały

Elektroniczna skrzynka podawcza komendy powiatowej PSP w Mielcu
ePUAP
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2020 21:30 mł. bryg. Wojciech Kopacz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Operacyjno-Szkoleniowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Elektroniczna skrzynka podawcza 1.0 25.11.2020 21:30 mł. bryg. Wojciech Kopacz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP