W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Stanowisko Organizacyjno-Kadrowe

Dane kontaktowe:

tel. 71 313 40 45 wew. 80 - mgr Małgorzata Braniewska

tel. 71 313 40 45 wew. 00 - mgr inż. Monika Gomulińska - Sekretariat KP PSP w Oławie

Do zadań Stanowiska należy:

w zakresie spraw kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego;
  2. kontrola merytoryczna list płac sporządzonych przez Sekcję finansów;
  3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  4. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  5. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  6. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  7. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  8. organizowanie obowiązkowych zajęć wychowania fizycznego wymaganych stosownymi przepisami, prowadzenie okresowej oceny sprawności fizycznej strażaków oraz prowadzenie spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej.

 

w zakresie spraw organizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  4. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej oraz sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem zakresów dla pozostałych pracowników;
  5. prowadzenie  spraw  obiegu  dokumentów  i  instrukcji  kancelaryjnej   w komendzie powiatowej;
  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  7. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  9. organizowanie systemu, planowanie i koordynacja kontroli wewnętrznej w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej i JRG;
  10. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  11. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  12. przyjmowanie i wysyłka poczty tradycyjnej oraz elektronicznej (m.in. ePUAP)
  13. prowadzenie gospodarki pieczęciami i stemplami w komendzie powiatowej;
  14. prowadzenie archiwum  komendy  powiatowej  i  spraw  związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.01.2021 12:22 Krzysztof Gielsa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zastępca Komendanta Powiatowego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Stanowisko Organizacyjno-Kadrowe 2.0 21.02.2024 09:47 Michał Wójtowicz
Stanowisko Organizacyjno-Kadrowe 1.0 19.01.2021 12:22 Krzysztof Gielsa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}