W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach lub upoważniony Z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.00 – 16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego tel. 47 831 74 00.

Skargi/wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach, ul. 3 Maja 140, 32-100 Proszowice
– osobiście w sekretariacie Komendanta Powiatowego przy ul. 3 Maja 140 w godz. 8.30-15.30
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl

- za pośrednictwem systemu e-Doreczenia - adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/e-doreczenia
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kppspproszowice@malopolskie.straz.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (12) 385 31 68
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z sekretariatem Komendanta Powiatowego pod nr. tel. 47 831 74 00.

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Podstawy prawne wnoszenia skarg i wniosków:

Materiały

Wyciąg z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego. Dział  VIII Skargi i Wnioski
Wyciag​_z​_przepisow​_Kodeksu​_postepowania​_administracyjnego.pdf 0.16MB
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Organizacja-przyjmowania-i​_rozpatrywania​_skarg​_i​_wnioskow.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2020 19:28 Krzysztof Jaskulski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Jaskulski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 7.0 16.11.2023 19:47 Krzysztof Jaskulski
Skargi i wnioski 6.0 15.08.2022 16:03 Krzysztof Jaskulski
Skargi i wnioski 5.0 26.01.2021 19:18 Krzysztof Jaskulski
Skargi i wnioski 4.0 16.12.2020 19:46 Krzysztof Jaskulski
Skargi i wnioski 3.0 25.11.2020 23:31 Krzysztof Jaskulski
Skargi i wnioski 2.0 25.11.2020 19:31 Krzysztof Jaskulski
Skargi i wnioski 1.0 25.11.2020 19:28 Krzysztof Jaskulski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}