W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu.

  • Data publikacji strony internetowej: 1 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20 czerwca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, wszystkie nowe filmy dodawane na stronie będą miały napisy.
  • Niektóre elementy graficzne, które zawierają jakąś informację, jak zdjęcia, wykresy, opublikowane na naszej stronie, nie posiadają tekstu alternatywnego. Tekst alternatywny będzie stopniowo uzupełniany. Wszystkie nowe elementy graficzne mają tekst alternatywny.
  • Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie www.archiwum.straz.pl nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 20 listopada 2020 r.
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 20 czerwca 2025 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klatwiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych,
  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do st. str. Diana Anna Ćwiek - mejlowo przasnysz@mazowsze.straz.pl lub telefonicznie 29 752 65 41.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • st. bryg. Waldemar Białczak - Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu,
  • Adres: ul. Baranowska 44, 06-300 Przasnysz,
  • mail: przasnysz@mazowsze.straz.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
 

Dostępność architektoniczna

Wejście do budynku od ul. Baranowskiej. Brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku na poziomie terenu. Pomieszczenia biurowe na I piętrze - brak windy. W korytarzu znajduje się stanowisko podoficera odpowiedzialnego za organizacje wejścia osób postronnych do budynku komendy. W budynku brak jest pętli indukcyjnych, informacji głosowych lub w języku brajla. Do  pomieszczeń w komendzie mogą wejść osoby z psem asystującym lub psem przewodnikiem. W budynku komendy nie można skorzystać z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2025 08:18 asp. Rafał Sekuna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. mgr inż. poż. Tomasz Krawczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 1.0 23.06.2025 08:18 asp. Rafał Sekuna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}