W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących:

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. złożyć wniosek/wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa PSP w Wieluniu, 98-300 Wieluń ul. Wodna 1,
  2. załatwić sprawę przy pomocy opiekuna,
  3. wysłać e-mail na adres: wielun@lodzkie.straz.gov.pl,
  4. wysłać pismo faksem na nr 43 841 10 24,
  5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby drugiej na numer telefonu: 43 843 44 23.

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 1-4 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numeru faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienia usługi tłumacza PJM.

Komenda Powiatowa PSP w Wieluniu nie dysponuje przenośną pętlą indukcyjną, umożliwiającą obsługę osób słabosłyszących.

Wideo

{"register":{"columns":[]}}