W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków odbywa się:

•    osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Wieluniu;

•    za pośrednictwem poczty, na adres:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
98 - 300 Wieluń, ul. Wodna 1

•     pocztą elektroniczną na adres e-mail: wielun@lodzkie.straz.gov.pl 

PRZYPOMINAMY, ŻE:

Zgodnie z § 8 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aby skarga mogła zostać rozpatrzona powinna ona zawierać wskazanie imienia i nazwiska wnoszącego oraz jego adres do korespondencji.

Komendant Powiatowy PSP w Wieluniu przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 14.30-15.30.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2020 07:57 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kontorlno - Rozpoznawczy i Organizacyjno - Kadrowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 19.02.2024 13:22 kpt. Paweł Bokwa
Skargi i wnioski 1.0 27.11.2020 07:57 kpt. Grzegorz Kasprzyczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}