W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2020 rok

  1. Dąbrowska, I. „Badanie aktywności internautów w mediach społecznościowych”, [w:] „Współczesne media” t.1: „Problemy i metody badań nad mediami”, (red.) I. Hofman, D. Kępa – Figura, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2020, s. 237-246.
  2. Dąbrowska I., „Deepfake – nowy wymiar internetowej manipulacji, „Zarządzanie Mediami”, red. Bogusław Nierenberg, t. 8, nr 2, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020, s. 89-101.
  3. Dąbrowska I., „Personalizacja online”, [w:] B. Mróz (red.), „Bezpieczeństwo konsumentów na rynku tradycyjnym i wirtualnym”, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2020, s. 151-166.
  4. Granat A. (red.),   „Recepcja mediów”, t. 7: „Wnioski z badań - lata 2019-2020, Wyd. UMCS, Lublin 2020”, ss. 174.
  5. Granat A., „Wykorzystanie TIK na zajęciach „Badania nad odbiorem mediów w praktyce”, [w:] A. Granat (red.), „Recepcja mediów”, t. 7: „Wnioski z badań – lata 2019–2020”, Wyd. UMCS, Lublin 2020, s. 111–174.
  6. Has-Tokarz A., „Pornografia, bicie, wulgaryzmy… – przemoc i treści szkodliwe w mediach dla dzieci (skala oraz przejawy zjawiska)”, [w:] „Współczesne media. Przemoc w mediach” t.1, (red.) I. Hofman, D. Kępa-Figura, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2020, s. 209-230.
  7. Pokrzycka L., „Nauczanie zdalne na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna UMCS w czasach epidemii koronawirusa”, (w:) "Informatyka w Edukacji" 2020.  https://iwe.mat.umk.pl/iwe20/tom-iwe2020/30.pdf
  8. Pokrzycka L. (red.), “Inovative Teaching Methods. Practical Teaching in Higher Education”, Wyd. UMCS, Lublin 2020.
  9. Pokrzycka L., „Kształcenie dziennikarskie w formule e-learningowej. Studium przypadku UMCS w Lublinie”, (w:) Panorama e-edukacji w Polsce, pod red. B. Galwasa, Warszawa 2020, s. 287-300.
  10. Rosińska, K., & Brzóska, P., „Analiza indywidualnej podatności użytkowników mediów społecznościowych na fake newsy – perspektywa polska.” „Studia Medioznawcze”, 21(3), 661-688, (2020). https://studiamedioznawcze.eu/index.php/studiamedioznawcze/article/view/280
  11. Rosińska, K., “Disinformation in Poland: Thematic classification based on content analysis of fake news from 2019”, https://cyberpsychology.eu/article/view/14369 
  12. Cegielska K., (red.) „Zrozumieć media”, Wydawnictwo AKSiM, Toruń 2020
{"register":{"columns":[]}}