W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2024 rok

1. Kwartalnik Pedagogiczny 2024/2 (272): “Technologie i nowe media w edukacji”

2. Kompetencje medialne uczniów i nauczycieli kluczem do edukacji w społeczeństwie zmediatyzowanym – prezentacja rezultatów projektu

  • Andrzej Adamski, Małgorzata Gosek, Barbara Przywara, 2024 r.
  • Raport zawierający praktyczne rekomendacje dotyczące szkoleń i wdrażania edukacji medialnej dla uczniów i nauczycieli we wszystkich typach i poziomach szkół.

3. „Aksjologiczne podstawy edukacji medialnej młodzieży”

  • Zdzisława Kobylińska, 2024 r..
  • Tekst z zakresu etycznych i aksjomoralnych fundamentów edukacji medialnej młodzieży. Ma na celu syntetyczne zaprezentowanie głównych obszarów aksjologicznych i etycznych, na których powinna być fundowana edukacji medialna, pełniąca istotną rolę we właściwym korzystaniu z mediów przez wszystkich ich odbiorców.
    https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/s/article/view/15403

4. „Od prywatności do publiczności. O potrzebie edukacji medialnej…”

5. Pokolenie iGen (internet Generation), influencerzy i przedawkowanie social mediów- studium przypadku.

6. Kompendium standardów w mediach

  • Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
  • Artykuł wskazuje na kluczowe zasady etyki dziennikarskiej, takie jak poszukiwanie prawdy, rzetelność i odpowiedzialność za przekazywane informacje. W artykule podkreślono znaczenie weryfikacji faktów, neutralności w sporach politycznych oraz odpowiedzialności za wpływ mediów na opinię publiczną. www.gov.pl/web/krrit/kompendium-standardow-w-mediach
{"register":{"columns":[]}}